Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Min mor er veldig på å legge inn "trusler" for å få viljen sin. Hun utnytter folks samvittighet. Men det ser hun ikke selv. Hun har en hund som hun aldri har trent på å være alene hjemme. Nå ville hun at broren min skulle kjøre 22 mil til henne for å passe hunden hennes en helg hun måtte jobbe ekstra lange dager. Broren min trodde ikke at han hadde mulighet til det. Da får han høre: nei vel, da kan ikke jeg dra på jobb jeg da. Hun legger altså skylden for at hun ikke kan dra på jobb over på broren min. Jeg blir skikkelig provosert og sier det rett til henne at hun ikke kunne legge ansvaret over på broren min. Da får vi høre at så snill som hun var med han, så burde hun kunne forvente såpass. Man kan vel ikke forvente at noen skal trappe opp på komando fordi man selv mener man har vært så behjelpelig? Anonymous poster hash: 68c64...a0b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Si at hun selv har valgt å ha hund, og at det er ingen andre enn hun selv som har ansvar for at hunden blir tatt godt nok vare på. Si at dere selvfølgelig stiller opp for henne når det passer, men at hun også må respektere at det av og til ikke passer og at hun da må finne seg andre løsninger. Foreslå at hun skaffer seg en fast hundepasser, betaler en nabo eller lignende til å ha hunden noen timer daglig når hun er på jobb den helgen. Hun har selv sagt ja til ekstra lange vakter, da er hun selv også ansvarlig for å ordne det praktiske. Det er greit at hun spør om hjelp - men da må hun også respektere at det kanskje ikke passer for andre. Huff, noen folk er bare urimelige... hun virker å være en av dem :/ Anonymous poster hash: 78c91...105
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå