Gå til innhold

Noen som har vært på safarien i Elche?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å dra alene med 3 små barn, ja/nei? Passer det for småbarn også?

Anonymous poster hash: 2e3fe...b3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Styr unna.

Trangt, dårlige forhold for dyrene.

Elefant som gikk i ring.

Uff, fikk en dårlig følelse da vi var der ihvertfall

Anonymous poster hash: 02312...0e8

Skrevet

Jada, det er kjempefint der. Ta det toget som tar dere med på rundtur i parken.

Anonymous poster hash: 0563a...f41

Skrevet

Kjempe fin park :) kjøp gjerne med gulrøtter og peanøtter for å mate dyrene (det er lov ). Dyrene blir godt tatt vare på, ser en over har skrevet at de ikke blir det. Parken er med i en organisasjon som opplaserer dyr som ikke har det bra. Parken blir stadig forbedret og elefanten, Babatti, hadde stort område den var på. Når er ikke Babatti det lengre :( hun har pensjonert seg.. Om det er noen på parkering som hjelper deg med å peke ut ledig plass så er det fra et dagsenter eller lignende for psykisk utviklingshemmede som samler inn penger ved å ta en frivillig parkerings avgift. Kos dere, fotografene som jobbet der er kjempe flinke. Jeg har masse nydelige bilder av barna fra parken. Bildene kan mer sammenlignes med bilder fra fotograf og ikke park.

Anonymous poster hash: 3ff73...342

Skrevet

Vært der 3 år på rad. Veldig fint og bra sted.

Anonymous poster hash: 6995c...4f0

Skrevet

Har du egen bil så anbefaler jeg heller Aitana safari. Det er en svær park (nasjonal park tror jeg) hvor dyrene går fritt. Noen er i egne innhegninger som løvene som har et eget område. Du kjører i parken, og er du bak foringsbilen kommer de aller fleste dyrene frem til bilene, og du får lov til å gå ut å kose hvis dyrene lar deg (ikke hos løvene da..). Det er virkelig en flott opplevelse så anbefaler det hvis man har egen bil og ikke ser mørkt på å kjøre dit :-)

Anonymous poster hash: 3c0c3...39e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...