Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Er det helt bannlyst å ikke bruke disse stramme treningstightsene nå til dags? Har ikke trent på senter på snart ti år og vurderer å begynne. Kommer aldri til å bli sett i tights. Anonymous poster hash: e9e13...708
Ayn Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Nei, ikke bannlyst. Folk går med mye forskjellig på treningssenter, de fleste med tights da, men andre i annen treningstøy. Jeg liker og må ha tights til kondisjonstimene, men kan godt gå med løsere treningsbukser under styrketrening. Hvorfor vil du ikke gå med tights?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #3 Skrevet 1. september 2015 Nei, ikke bannlyst. Folk går med mye forskjellig på treningssenter, de fleste med tights da, men andre i annen treningstøy. Jeg liker og må ha tights til kondisjonstimene, men kan godt gå med løsere treningsbukser under styrketrening. Hvorfor vil du ikke gå med tights? I hovedsak fordi jeg er tjukk, men ville ikke gått i det da jeg veide 15 kg mindre heller. Ville følt meg avkledd. Men da kan jeg ta på meg de gamle løse buksene mine Anonymous poster hash: e9e13...708
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #4 Skrevet 1. september 2015 Nei, ikke bannlyst. Folk går med mye forskjellig på treningssenter, de fleste med tights da, men andre i annen treningstøy. Jeg liker og må ha tights til kondisjonstimene, men kan godt gå med løsere treningsbukser under styrketrening. Hvorfor vil du ikke gå med tights? I hovedsak fordi jeg er tjukk, men ville ikke gått i det da jeg veide 15 kg mindre heller. Ville følt meg avkledd. Men da kan jeg ta på meg de gamle løse buksene mine Anonymous poster hash: e9e13...708 Selvfølgelig kan du det Det viktigste er at du føler deg komfotabel med det du skal trene i, samtidig som du holder deg innenfor treningssenteret sine klesregler Anonymous poster hash: fb72c...82c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå