Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Det er jo helt absurd, jeg tenker på en kollega hele tiden, og blir nervøs og altfor stressa og fnisete rundt henne, jeg fantaserer om henne, om nærhet og ømhet og sex fra henne og jeg klarer ikke slutte!!! 😖 Jeg har aldri vært med en dame før, men masser av menn! 😁 Der vet jeg hvordan man får kontakt og flørter og alt det der, men en dame!?! Jeg aner jo heller ikke om hun er lesbisk, hvordan finner man ut sånt!?! Og er det i det hele tatt mulig å bare BLI lesbisk sånn plutselig eller bør jeg heller tolke denne fascinasjonen som en reaksjon på et nylig avsluttet forhold og et savn etter nærhet, som jeg retter mot henne fordi hun er en hard og sterk og streng og ekstremt dyktig person som jeg ser opp til og beundrer? Anonymous poster hash: 89989...9c0
Surogvanskelig Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Noen definerer som heterofile, men så er det den ENE av samme kjønn de deler livet med...
Mamsen<3 Skrevet 1. september 2015 #3 Skrevet 1. september 2015 Kanskje du rett og slett bare er en som faller for personligheten til folk?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #4 Skrevet 1. september 2015 Eller bifil? Anonymous poster hash: e49da...d51
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. september 2015 #5 Skrevet 1. september 2015 Må du absolutt sette en merkelapp på det, da?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #6 Skrevet 1. september 2015 Samme hva du kaller det. Betatt er du Eneste måten å finne ut om hun er interessert er ganske likt som med menn (tror jeg - ganske mange år siden sist jeg tok i en mann 😁 ). Du flørter og ser om hun flørter tilbake ☺ PS, damer er nydelige... alt er mykt og varmt og fint, og det går ann å prate sammen 😉 Anonymous poster hash: 1497e...e08
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #7 Skrevet 1. september 2015 Hahaha ja betatt er jeg definitivt Men jeg vet ikke, kommer fra en kristen konservativ familie, har barn med en mann og alt det der og det føles bare så voldsomt å bli forelsket i en dame av alle ting... Og ikke er hun spesielt pen og hun er ikke en gang spesielt hyggelig men streng og firkantet - men så ser hun på meg og smiler og sier "wow, så godt du håndterte den situasjonen i dag!" - og jeg føler meg som en unge som tigger etter komplimentene hennes, jeg får lyst til å kaste meg på knærne og be henne si flere fine ting om meg! Hahahaha jeg er virkelig helt på styr, blir helt skjelven bare av å tenke på henne nå...!! Anonymous poster hash: 89989...9c0
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #8 Skrevet 1. september 2015 Hahaha ja betatt er jeg definitivt Men jeg vet ikke, kommer fra en kristen konservativ familie, har barn med en mann og alt det der og det føles bare så voldsomt å bli forelsket i en dame av alle ting... Og ikke er hun spesielt pen og hun er ikke en gang spesielt hyggelig men streng og firkantet - men så ser hun på meg og smiler og sier "wow, så godt du håndterte den situasjonen i dag!" - og jeg føler meg som en unge som tigger etter komplimentene hennes, jeg får lyst til å kaste meg på knærne og be henne si flere fine ting om meg! Hahahaha jeg er virkelig helt på styr, blir helt skjelven bare av å tenke på henne nå...!! Anonymous poster hash: 89989...9c0 Men er du sammen med denne mannen da? Kristne, konservative miljøer trenger ofte å ristes litt, mener nå jeg. 😂 Forresten kan man aldri vite. I min familie var det mine kristne, konservative besteforeldre som var raskest til å akseptere legingen min. Haha! Spørs om hun merker hvordan du er, da 😁 ihvertfall om du blir helt satt ut 😉 Anonymous poster hash: 1497e...e08
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #9 Skrevet 1. september 2015 Hahaha ja betatt er jeg definitivt Men jeg vet ikke, kommer fra en kristen konservativ familie, har barn med en mann og alt det der og det føles bare så voldsomt å bli forelsket i en dame av alle ting... Og ikke er hun spesielt pen og hun er ikke en gang spesielt hyggelig men streng og firkantet - men så ser hun på meg og smiler og sier "wow, så godt du håndterte den situasjonen i dag!" - og jeg føler meg som en unge som tigger etter komplimentene hennes, jeg får lyst til å kaste meg på knærne og be henne si flere fine ting om meg! Hahahaha jeg er virkelig helt på styr, blir helt skjelven bare av å tenke på henne nå...!! Anonymous poster hash: 89989...9c0 Men er du sammen med denne mannen da? Kristne, konservative miljøer trenger ofte å ristes litt, mener nå jeg. Forresten kan man aldri vite. I min familie var det mine kristne, konservative besteforeldre som var raskest til å akseptere legingen min. Haha! Spørs om hun merker hvordan du er, da ihvertfall om du blir helt satt ut Anonymous poster hash: 1497e...e08 Haha om noe tror jeg nok hun kan oppleve meg som litt avvisende, for jeg blir så ekstremt usikker på meg selv, enklere å leke ekstremt busy og bare skynde meg forbi med et kjapt hei i forbifarten da liksom Men begynner å merke at hun liker meg, altså på en normal "god kollega"-måte ☺ Det gjør meg litt roligere for da er hun ikke så voldsomt streng i tillegg! Nei, er ikke sammen med denne mannen nå, men vi er fortsatt veldig i oppbruddsfasen så...og bare at det føles veldig rart å ha vært så ekstremt "normal" med to barn og hus og bil og jobb og så plutselig bli skilt og lesbisk! Skulle tro jeg var kommet i midtlivskrise!! Anonymous poster hash: 89989...9c0
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #10 Skrevet 1. september 2015 Jeg har også vært betatt av ei jente før. Men jeg er totalt heterofil. Var bare noe med akkurat henne som jeg falt for! Hun la an på meg, og jeg syns nesten det var vanskelig å avvise for vi hadde definitivt kjemi! Nå viser det seg at hun er i prosessen med å skifte kjønn og alltid har identifisert seg som gutt. Jeg er ikke overrasket 😊 Anonymous poster hash: c999d...1dc
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #11 Skrevet 1. september 2015 Herrens veier er uransakelige! Anonymous poster hash: 90ac0...22b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #12 Skrevet 1. september 2015 Det er forskjell å være lesbisk og det å drømme om slikking og heftig sex med en annen kvinne. Kunne du tenkt deg å leve hverdagene resten av livet i et forhold med denne kvinnen? Anonymous poster hash: dc1db...d41
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #13 Skrevet 1. september 2015 Det er forskjell å være lesbisk og det å drømme om slikking og heftig sex med en annen kvinne. Kunne du tenkt deg å leve hverdagene resten av livet i et forhold med denne kvinnen? Anonymous poster hash: dc1db...d41 Jeg svarte over her at jeg ble betatt av en kvinne. Er ikke HI. Personlig var jeg der at jeg var forelsket. Drømte om å kysse henne, holde henne og være sammen. Kanskje til og med i en form for forhold? Men jeg kunne aldri hatt sex med en kvinne tror jeg! Jeg kunne nok latt denne kvinnen tatt på meg og tilfredsstilt meg med oralsex, men jeg tror ikke jeg hadde klart å gjøre det samme tilbake så fort det hadde med underlivet å gjøre... Av en eller annen grunn så stopper det opp der. Kline med ei jente jeg var tiltrukket av kunne jeg nok gjort. Fingre ei jente, vet ikke? Jeg suger kukk uten problem. Men å slikke ei jente? Tror ikke jeg hadde klart det! 😁 Høres sikkert rart ut, men ser for meg at jeg ikke hadde klart det psykisk. Hadde blitt for skittent, unaturlig og rart for meg. Anonymous poster hash: c999d...1dc
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #14 Skrevet 2. september 2015 Det er vel ikke så farlig med disse definisjonene? Du høres forelsket ut. Kos deg med det. Anonymous poster hash: 775c7...6f6
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #15 Skrevet 2. september 2015 Det er forskjell å være lesbisk og det å drømme om slikking og heftig sex med en annen kvinne. Kunne du tenkt deg å leve hverdagene resten av livet i et forhold med denne kvinnen? Anonymous poster hash: dc1db...d41 Jo, men jeg har virkelig ALDRI hatt seksuelle tanker/drømmer/fantasier om andre damer, det har alltid vært menn, så det er ikke sånn at det først og fremst handler om en seksuell fascinasjon over henne. Er enklere å se for seg å dele hverdagene med henne enn å ha sex med henne på en måte, sikkert fordi jeg aldri har hatt sex med en dame før... Anonymous poster hash: 89989...9c0
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #16 Skrevet 2. september 2015 Det er forskjell å være lesbisk og det å drømme om slikking og heftig sex med en annen kvinne. Kunne du tenkt deg å leve hverdagene resten av livet i et forhold med denne kvinnen? Anonymous poster hash: dc1db...d41 Jeg svarte over her at jeg ble betatt av en kvinne. Er ikke HI. Personlig var jeg der at jeg var forelsket. Drømte om å kysse henne, holde henne og være sammen. Kanskje til og med i en form for forhold? Men jeg kunne aldri hatt sex med en kvinne tror jeg! Jeg kunne nok latt denne kvinnen tatt på meg og tilfredsstilt meg med oralsex, men jeg tror ikke jeg hadde klart å gjøre det samme tilbake så fort det hadde med underlivet å gjøre... Av en eller annen grunn så stopper det opp der. Kline med ei jente jeg var tiltrukket av kunne jeg nok gjort. Fingre ei jente, vet ikke? Jeg suger kukk uten problem. Men å slikke ei jente? Tror ikke jeg hadde klart det! Høres sikkert rart ut, men ser for meg at jeg ikke hadde klart det psykisk. Hadde blitt for skittent, unaturlig og rart for meg. Anonymous poster hash: c999d...1dc Haha kjenner meg veldig igjen, tanken på å ha sex med henne er spennende og pirrende, men jeg er redd jeg ville endt opp med å føle meg superteit, litt som par som prøver seg på noe form for rollespill og utkledning når de skal ha sex liksom - i utgangspunktet kanskje en morsom og pirrende tanke, mens i virkeligheten blir det bare kleint og latterlig, absurd... HI Anonymous poster hash: 89989...9c0
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #17 Skrevet 2. september 2015 Det er vel ikke så farlig med disse definisjonene? Du høres forelsket ut. Kos deg med det. Anonymous poster hash: 775c7...6f6 Haha har du glemt hvordan det er å være forelsket!?! Det er ikke fint, det er grusomt og nervepirrende og man er konstant i mental og emosjonell ubalanse og stresser seg opp over de minste ting, som detaljer i hva man sa eller detaljer i hvordan man ser ut osv osv. Nei, takke meg til et halvkjipt og traust samboerskap altså Anonymous poster hash: 89989...9c0
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #18 Skrevet 2. september 2015 Det er forskjell å være lesbisk og det å drømme om slikking og heftig sex med en annen kvinne. Kunne du tenkt deg å leve hverdagene resten av livet i et forhold med denne kvinnen? Anonymous poster hash: dc1db...d41 Jeg svarte over her at jeg ble betatt av en kvinne. Er ikke HI. Personlig var jeg der at jeg var forelsket. Drømte om å kysse henne, holde henne og være sammen. Kanskje til og med i en form for forhold? Men jeg kunne aldri hatt sex med en kvinne tror jeg! Jeg kunne nok latt denne kvinnen tatt på meg og tilfredsstilt meg med oralsex, men jeg tror ikke jeg hadde klart å gjøre det samme tilbake så fort det hadde med underlivet å gjøre... Av en eller annen grunn så stopper det opp der. Kline med ei jente jeg var tiltrukket av kunne jeg nok gjort. Fingre ei jente, vet ikke? Jeg suger kukk uten problem. Men å slikke ei jente? Tror ikke jeg hadde klart det! Høres sikkert rart ut, men ser for meg at jeg ikke hadde klart det psykisk. Hadde blitt for skittent, unaturlig og rart for meg. Anonymous poster hash: c999d...1dc Haha kjenner meg veldig igjen, tanken på å ha sex med henne er spennende og pirrende, men jeg er redd jeg ville endt opp med å føle meg superteit, litt som par som prøver seg på noe form for rollespill og utkledning når de skal ha sex liksom - i utgangspunktet kanskje en morsom og pirrende tanke, mens i virkeligheten blir det bare kleint og latterlig, absurd... HI Anonymous poster hash: 89989...9c0 Som lesbisk vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte av dette, altså! 😂 huff!! Skal ikke si hva jeg synes om kukk... men ord som absurd, kleint, skittent og latterlig passer bra 😉 er da ingenting som er så herlig som en dame som kommer?? Men sex med en dame første gang er forferdelig skummelt. Ikke noe vi lærte på skolen, akkurat... Anonymous poster hash: 1497e...e08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå