Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Lurte på om vi skulle laste ned noen gode apper til nettbrettet. Noen som har noe å anbefale? Tenker på apper som er lærerike for en på 2,5 år. Farger, ord, tall osv Anonymous poster hash: f1b76...dbf
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Synes ikke en 2 åring trenger apper jeg da... Kommer langt med bildebøker, puslespill, lottospill etc. Les og spill sammen med barnet, koselig og langt mer stimulerende:) Anonymous poster hash: f0cde...519
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #3 Skrevet 1. september 2015 Synes ikke en 2 åring trenger apper jeg da... Kommer langt med bildebøker, puslespill, lottospill etc. Les og spill sammen med barnet, koselig og langt mer stimulerende:) Anonymous poster hash: f0cde...519 Nå utelukker ikke det ene det andre. Ser ellers ikke på tv, eller annen skjermbruk. Tenker at dette er noe vi kan gjøre sammen, ikke at hun skal plasseres i et hjørne med brettet. Anonymous poster hash: f1b76...dbf
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #4 Skrevet 1. september 2015 2åringen min er veldig glad i Fantorangen-appen og en som heter Trains, tror jeg. De er vel ikke særlig pedagogiske eller lærerike, kanskje, men hun koser seg veldig når hun får drive på Anonymous poster hash: d15b0...949
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå