Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Jeg holder på å bli gal av alle som deler og reklamerer for forever living i alle sosiale medier. Er disse produktene virkelig så mye bedre enn alle andre på markedet som forhandlerne ska ha det til? Jeg har selv mange av produktene fordi jeg hr fått dem av nær familie som er forhandlere. Og ja, mye funker jo. Men såpe, shampo, solkrem og aloe vera-gel kan man jo kjøpe hvor som helst. Jeg holder på å bli sprø av disse ekstreme forhandlerne. Folk virker jo helt hjernevaskede!! Er det virkelig så fantastisk og enestående som folk skal ha det til?? Anonymous poster hash: 13e36...eda
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Nei. Anonymous poster hash: 48ecf...cb8
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #3 Skrevet 1. september 2015 Jeg har omtrent ikke kontakt med de vennene mine som driver med Forever Living pga. de gnåler så inni gamperævva av disse produktene og at jeg må bli forhandler selv. Og så spammer de ned Facebook. De oppfører seg som en sekt og alt er så superpositivt at det ikke er måte på. Anonymous poster hash: bd235...9b5
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #4 Skrevet 1. september 2015 Jeg trodde det var gode produkter,men oppdaget at det er MI i flere av produktene,så nei takk. Anonymous poster hash: 49311...699
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #5 Skrevet 1. september 2015 Jeg trodde det var gode produkter,men oppdaget at det er MI i flere av produktene,så nei takk. Anonymous poster hash: 49311...699 Oi! Det visste jeg ikke! Vet du hvilke? Anonymous poster hash: bd235...9b5
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #6 Skrevet 1. september 2015 Jeg trodde det var gode produkter,men oppdaget at det er MI i flere av produktene,så nei takk.Anonymous poster hash: 49311...699 Oi! Det visste jeg ikke! Vet du hvilke?Anonymous poster hash: bd235...9b5 Heat Lotion hvertfall,var 2 til jeg hadde også men husker ikke navnet,var kremer. Anonymous poster hash: 49311...699
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #7 Skrevet 1. september 2015 Jeg har prøvd juice/gel'en, gjorde ingenting for meg.... Smakte høgg og var svindyrt!! Anonymous poster hash: 0e807...005
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #8 Skrevet 1. september 2015 Jeg trodde det var gode produkter,men oppdaget at det er MI i flere av produktene,så nei takk. Anonymous poster hash: 49311...699 Hva er MI? Anonymous poster hash: 0af2f...84a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #9 Skrevet 1. september 2015 Jeg trodde det var gode produkter,men oppdaget at det er MI i flere av produktene,så nei takk.Anonymous poster hash: 49311...699 Oi! Det visste jeg ikke! Vet du hvilke?Anonymous poster hash: bd235...9b5 Heat Lotion hvertfall,var 2 til jeg hadde også men husker ikke navnet,var kremer. Anonymous poster hash: 49311...699 Og der gikk Heat lotionen i søpla. Takk! :-) Anonymous poster hash: bd235...9b5
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #10 Skrevet 1. september 2015 Jeg trodde det var gode produkter,men oppdaget at det er MI i flere av produktene,så nei takk.Anonymous poster hash: 49311...699 Hva er MI? Anonymous poster hash: 0af2f...84a Et stoff de har tilsatt,noe det har blitt mer av etter at de fjernet parabener. Hvis du googler det vil du se hvordan man kan reagere på stoffet. Flere og flere får reaksjoner på det. Finnes også i sminke,min datters venninne så ut som ei kjøttkake i fjeset pga det. Anonymous poster hash: 49311...699
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #11 Skrevet 1. september 2015 Jeg trodde det var gode produkter,men oppdaget at det er MI i flere av produktene,så nei takk.Anonymous poster hash: 49311...699 Hva er MI? Anonymous poster hash: 0af2f...84a Et stoff de har tilsatt,noe det har blitt mer av etter at de fjernet parabener. Hvis du googler det vil du se hvordan man kan reagere på stoffet. Flere og flere får reaksjoner på det. Finnes også i sminke,min datters venninne så ut som ei kjøttkake i fjeset pga det. Anonymous poster hash: 49311...699 MI er methylisothiazolinone. Et sikkelig allergifremkallende stoff. Anonymous poster hash: bd235...9b5
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #12 Skrevet 1. september 2015 Jeg trodde det var gode produkter,men oppdaget at det er MI i flere av produktene,så nei takk.Anonymous poster hash: 49311...699 Hva er MI? Anonymous poster hash: 0af2f...84a Et stoff de har tilsatt,noe det har blitt mer av etter at de fjernet parabener. Hvis du googler det vil du se hvordan man kan reagere på stoffet. Flere og flere får reaksjoner på det. Finnes også i sminke,min datters venninne så ut som ei kjøttkake i fjeset pga det. Anonymous poster hash: 49311...699 Whaaat, jeg trodde Forever Living skulle være så flott og naturlig jeg. Det var i hvert fall det hun messet om, hun som solgte meg propoliskremen. Jeg har vært veldig fornøyde med den, ikke prøvd noe annet Anonymous poster hash: 0af2f...84a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #13 Skrevet 1. september 2015 Jeg trodde det var gode produkter,men oppdaget at det er MI i flere av produktene,så nei takk.Anonymous poster hash: 49311...699 Hva er MI? Anonymous poster hash: 0af2f...84a Et stoff de har tilsatt,noe det har blitt mer av etter at de fjernet parabener. Hvis du googler det vil du se hvordan man kan reagere på stoffet. Flere og flere får reaksjoner på det. Finnes også i sminke,min datters venninne så ut som ei kjøttkake i fjeset pga det. Anonymous poster hash: 49311...699 Whaaat, jeg trodde Forever Living skulle være så flott og naturlig jeg. Det var i hvert fall det hun messet om, hun som solgte meg propoliskremen. Jeg har vært veldig fornøyde med den, ikke prøvd noe annet Anonymous poster hash: 0af2f...84a Det er ikke MI i propoliskremen. Ikke i følge innholdsfortegnelsen. Anonymous poster hash: bd235...9b5
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #14 Skrevet 1. september 2015 Av det jeg har prøvd av produkter er jeg fornøyd :-) Har prøvd tannkremen, propoliskremen(ikke superførnøyd her, helt ok) og ren aloevera. Meeen.. Tannkrem kjøper jeg på bitikken, så det blir kun aloeveran som blir brukt. Både min søster og mor er forhandlere, men jeg har ikke satt meg inn i noe mer. Anonymous poster hash: d1dab...151
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #15 Skrevet 1. september 2015 Jeg trodde det var gode produkter,men oppdaget at det er MI i flere av produktene,så nei takk.Anonymous poster hash: 49311...699 Hva er MI? Anonymous poster hash: 0af2f...84a Et stoff de har tilsatt,noe det har blitt mer av etter at de fjernet parabener. Hvis du googler det vil du se hvordan man kan reagere på stoffet. Flere og flere får reaksjoner på det. Finnes også i sminke,min datters venninne så ut som ei kjøttkake i fjeset pga det. Anonymous poster hash: 49311...699 Whaaat, jeg trodde Forever Living skulle være så flott og naturlig jeg. Det var i hvert fall det hun messet om, hun som solgte meg propoliskremen. Jeg har vært veldig fornøyde med den, ikke prøvd noe annet Anonymous poster hash: 0af2f...84a Det er ikke MI i propoliskremen. Ikke i følge innholdsfortegnelsen. Anonymous poster hash: bd235...9b5 Det var godt Anonymous poster hash: 0af2f...84a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå