Gå til innhold

Ble slutt og samtidig som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samtidig som han kom med kjærlighets erklæringen og han skjønte ikke hvorfor det ikke ble oss... Så lagde han profil på nettdating side, han sa at han trodde jeg var over han (1 mnd etter brudd).

Han var jo singel men hvis man elsker noen går man allikavel på jakt da ?

Vurderer å gi han en sjanse til men nøler, hva syns du ? Kan man stole på at han elsker meg når han leter etter ny ?han påstår at vi vil få et forhold til å fungere

Anonymous poster hash: b3156...5aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der høres altfor rotete ut til at jeg hadde gått tilbake til det.

Er faktisk veldig mange menn som går rett til å date, de vil ikke forholde seg til følelser for ekser, og unngår følelsene sine med å kaste seg hodestups uti noe annet.... som gjerne heller ikke fungerer.

Om du skal gi ham en sjanse til avhenger først og fremst på hva som gjorde at det ble slutt. Hva er anderledes nå som vil gjøre at dere får det til å fungere likevel? Har dere endret noe som før ikke fungerte?

Anonymous poster hash: c7478...dd6
Skrevet

Jeg gjorde det slutt da jeg følte vi aldr kom videre, sammen i 1,5 år og allikavel ikke snakket om å gjøre noe sammen i ferien feks. Han bor 40 minutter unna men kom allikavel ikke innom i barnefri ukene sine. Overfladisk kommunikasjon, mest på sms når vi ikke var sammen.,

Samtidig når vi er sammen så er han snill, hensynsfull og pratsom. Følte bare at vi ikke kom videre til et enda mer seriøst steg.

Skrevet

Trøbbel trøbbel, trøbbel, frustrasjon, irritasjon, forbannelse, brudd, bitterhet...

Anonymous poster hash: 02171...7c1

Skrevet

Jeg gjorde det slutt da jeg følte vi aldr kom videre, sammen i 1,5 år og allikavel ikke snakket om å gjøre noe sammen i ferien feks. Han bor 40 minutter unna men kom allikavel ikke innom i barnefri ukene sine. Overfladisk kommunikasjon, mest på sms når vi ikke var sammen.,

Samtidig når vi er sammen så er han snill, hensynsfull og pratsom. Følte bare at vi ikke kom videre til et enda mer seriøst steg.

Helt ærlig så tror jeg du heller har vært "grei å ha". Når man ikke ønsker å være sammen med kjæresten når man har muligheter til det, da er ikke følelsene noe å skryte av! Tenk når det er slik tidlig i forholdet - det blir ikke bedre om dere blir sammen fem år til, heller tvert imot.

Skulle jeg mot formodning gitt en slik fyr en ny sjanse (det hadde jeg nok ikke gjort) så hadde jeg krevd parterapi for at vi skulle greie å kommunisere bedre. Ville han ikke det så null sjanse.

Hva sier han at han vil gjøre anderledes nå siden han mener dere kan fungere nå?

Anonymous poster hash: c7478...dd6

Skrevet

?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...