Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Jeg er litt på tuppa..Jeg hadde sex på el-dagen, og fikk mensen en liten uke etter, altså alt for tidlig. Blødningen og smertene var også endel verre enn det pleier. Saken er at jeg har tidligere hatt exu to ganger og siste gangen ante jeg ikke at jeg var "gravid" da jeg hadde hatt det jeg trodde var mensen. Så nå klarer jeg ikke helt å slå meg til ro med at det bare var en vanlig, tidlig mensen. Når skal jeg ev teste? Nå, eller når mensen egentlig skulle kommet, om ca 4-5 dager? Ja, jeg er sikkert litt hysterisk, men det frister svært lite å gå gjennom det en gang til.. Anonymous poster hash: 21680...5f6
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Dytt Anonymous poster hash: 21680...5f6
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #3 Skrevet 1. september 2015 Ingen som har noen tanker?.. Anonymous poster hash: 21680...5f6
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #4 Skrevet 1. september 2015 Jeg ville ventet til den dagen mensen egentlig skal komme. Evt ta kontakt med gynekolog for å ta en sjekk så du kan føle deg roligere/ tryggere. Anonymous poster hash: 9238f...626
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Jeg har vel bestemt meg for å vente litt Nå er mensen ferdig, og kjenner ellers ingenting, så mest sannsynlig er det ingenting å bekymre seg for Anonymous poster hash: 21680...5f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå