Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Om du skulle vært dønn ærlig! Og si ting som de er Jeg må nok tenke litt på min..mye snefig for å si det sånn..... Anonymous poster hash: 5a304...09f
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Trebarnsmor med to fedre til barna. Ser normalt ut med klær på men du kommer til å få sjokk når jeg tar dem av. Er ambisiøs og har alltid tusen prosjekter på gang men det et sjeldent de blir ferdig. Liker å ha det ryddig men er ekstremt rotete. Kresen og lite kreativ i matveien. Hadde noen tatt meg da, hadde det vært ekte kjærlighet Anonymous poster hash: 6cf6a...f82
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #3 Skrevet 1. september 2015 Enslig mor til 2 barn, samme far, men har sjelden barnefri. De positive de er store da. Jeg veier 10 kg for mye, og er ikke flink til å slanke meg. Har store pupper og rompe da. Eier min egen bolig, men den trenger både oppussing, og rydding. Jeg er veldig rotete av meg, og ikke glad i husarbeid. Sliter med økonomien, og har noen inkasso regninger. Har 1 mill i egenkapital i boligen da. Så har jeg allergi, eksem og astma. Ellers så elsker jeg sex, og er nok temmelig flink i senga og, så er jeg flink til å lage mat og bake. Er snill, omsorgsfull og ærlig. Føler vel det er omtrent like mye negativt som positivt. Nå er jeg singel da, og jeg er faktisk ærlig om det meste. Økonomien forteller jeg ikke noe om. Bortsett fra at jeg ikke har god råd. Og jeg pakker vel litt inn hvor rotete jeg er. Anonymous poster hash: 924b1...cca
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #4 Skrevet 1. september 2015 Tidligere gift ( er gift nå, og har ikke tenkt å skile meg, men tenkt situasjon...) og har to gutter, bor i eget nedbetalt hus på landet. Må ha katt i hus for å kalle det hjem. Har overtatt barndomshjemmet og er ikke flyttbar. Veier 15 kilo for mye...viljen til å slanke meg er nok fraværende.. Promper mye, så lukt av tarmgass under dyna må påregnes. Ingen sykdommer, men har nok et snev av ocd, er vel av den ryddige sorten, og krever også orden i sysakene av den mannen jeg skal være sammen med. Stålkontroll på økonomi er et krav. Nettshopping er likevel en hobby Sovner av å se film på tv, og får vondt i ørene av kino. Så på kinoturer må partner dra uten meg.. Glad i å lage mat, friluftsliv og å lese bøker. Liker å reise på turer, innenlands og utenlands. Hater hagearbeid, nekter å klippe plena. Å male er også uaktuelt. Samme med støvsuging innvendig. Hater støvsuging, men liker støvfritt hus... Har fast jobb og ønsker at partner også jobber. Hoho...får håpe jeg aldri må ut på sjekkern Hi Anonymous poster hash: 5a304...09f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå