Gå til innhold

Økonomiske tips mottas med takk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grunnet at nav har stoppet mine penger selv om jeg fortsatt er syk så har vi endel mindre penger enn vi har hatt. (Har advokat og klage inne hos fylkesmannen men ting tar tid)

Saken er at vi har igjen 1855,- pr uke til mat, drivstoff, klær, medisiner osv. Vi er en familie på 4, 2 voksne og 2 skolebarn. Noen som kan hjelpe oss med tips? Gjerne ukesmenyer der middag er billig men sunn. Tips til billig pålegg, frukt, grønt osv. Brød baker jeg selv.

Anonymous poster hash: 78d4d...f11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange ganger skal folk spørre om dette??

Søk på sparetips i forumet da vel.....

Anonymous poster hash: d90d6...011

Skrevet

Noen som har tips til oss? Hi.

Anonymous poster hash: 78d4d...f11

Skrevet

Vil anbefale dette forumet til sparing generelt, kan finne mange gode råd der :)

http://www.pengevett.com/

- Har dere noen lokale grønnsakshandlere, der er det ofte endel billigere og bedre frukt og grønnsaker.

- Jakt på matvarer til halv pris pga dato, mange butikker har enten en egen kasse for det, eller så er de ferdig priset i hyllene. Er du heldig så kan du finne mye bra.

Anonymous poster hash: 0bef9...083
Skrevet

Vel vi er to voksne og to barn og vi ligger på 1200 kr uken i mat og da spiser vi godt, bensin ca 200-300kr uken og det funker fint, vi prøver ikke spare men det er dette vi bruker. Vi ukeshandler, hvis det er tilbud på noe spesielt i butikken av kjøtt/ost bruker vi å ta litt ekstra da

Anonymous poster hash: fbe53...5d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...