Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Jeg er gnien på drivstoff til bilen. Har en venninne som i mange år har brukt meg som privatsjåfør hit og dit. Nå har jeg satt ned foten, og sier nei. Kjører ikke unødvendig lenger. En venninne er gnien på mat, barna lever nærmest på pastagratenger for det er jo så billig. Lite rene matvarer der i gården.. Hva er dere gniene på? Anonymous poster hash: b878c...67e
Hannepålandet Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Jeg er gniten i den forstand at jeg elsker salg. Fyller opp med lano når det koster 10 kr. Dopapir på tilbud. Kjøper reimadress på 50% et år i forveien. Handler kasser med bleier på kiwi som er billigere enn med enkeltpakker og bleieavtale. Rundt jul er mel billig, så da kjøper jeg sikkert 50 kg til en brøkdel av prisen.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #3 Skrevet 1. september 2015 Gnien på alt! Jar alt for lite penger for tiden. Barna får ikke se tv (sa opp for å slippe bla lisens), de får ikke lørdagsgodt, brus eller nye leker. Det kjøpes kun det vi må ha av mat og alt er kjøpt billig. Men ingen lider av den grunn Anonymous poster hash: 86240...6e9
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #4 Skrevet 1. september 2015 Bruker ikke ei krone på veldedighet, har sett for mye eksempler på at pengene havner på feil sted. Anonymous poster hash: c3b3a...c13
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #5 Skrevet 1. september 2015 Kjøper så og si alt av klær på salg.Ser ikke vitsen med å hive penger etter produsentene. Har blant annet fått Bisgaard vintersko til 2 barn og Troll vinterdress til den nette summen av 1650 kr. Anonymous poster hash: b6886...600
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #6 Skrevet 1. september 2015 Kjøper så og si alt av klær på salg.Ser ikke vitsen med å hive penger etter produsentene. Har blant annet fått Bisgaard vintersko til 2 barn og Troll vinterdress til den nette summen av 1650 kr. Anonymous poster hash: b6886...600 Produsentene får jo det samme uansett ,butikkene kjøper varene til innkjøpspris, og selger det videre, ved salg så er det butikkenes fortjeneste som blir justert... Anonymous poster hash: 2a9da...955
Ikkesåallerværst Skrevet 1. september 2015 #7 Skrevet 1. september 2015 Shampoen min. Mannen bruker en håndfull og han får IKKE låne min dyre shampo. Låner den bort ved overnatting o.l., men liker det ikke..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #8 Skrevet 1. september 2015 Kjøpemat. Altså kafe, restaurant osv. Jeg synes det er vanvittige priser og får meg bare ikke til å bruke f.eks. 30 kr for et halvt rundstykke med svett hvitost og dvask paprika, eller 25 kr for en vaffelplate. Maten jeg lager selv er jo både mye biligere og mye bedre! Så dersom noen absolutt vil ha meg med på kafe tar jeg meg bare et glass vann. Jeg nekter rett og slett å betale så mye for så lite. Anonymous poster hash: d1ee5...b0b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #9 Skrevet 1. september 2015 Jeg er også gnien på shampoen min Og andre dyre toalettartikler. Innimellom kan jeg også være gnien på TIDEN min, jeg vil heller være hjemme med familien/ trene/ være på fjelltur enn å dra på shopping, dra på besøk, dra på fest. Moro det også, men jeg har veldig mange venner, og noen ganger føler jeg meg dratt i alle retninger (misforstå meg rett, jeg er kjempeglad for at jeg har venner, men jeg behøver litt MEG-tid også). Anonymous poster hash: 73518...cb8
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #10 Skrevet 1. september 2015 Shampoen min. Mannen bruker en håndfull og han får IKKE låne min dyre shampo. Låner den bort ved overnatting o.l., men liker det ikke.. Kjøp en billig sjampo og sett den dyre litt mindre tilgjengelig. Om jeg er på overnatting og har glemt sjampo så låner jeg gjerne en jeg finner og kjøper ny til eieren. Tar da helst en jeg kjenner igjen og vet at man får kjøpt i vanlige matbutikker. Anonymous poster hash: bd14f...d30
Slalotte Skrevet 1. september 2015 #11 Skrevet 1. september 2015 Er gnien på alt jeg kjøper egentlig.. Men mest på klær, sko, sminke etc til meg selv.. Kjøper aldri klær hvis jeg ikke MÅ ha det.. Men blir noe helt annet med unga og mannen, gaver o.l.. ☺ Kjøper mye som er på tilbud, drar å handler i Sverige 2 ganger i mnd for å spare mest mulig penger..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #13 Skrevet 1. september 2015 Jeg deler mer en gjerne på alt jeg har. Finnes ikke gnien😉 Hadde en kjæreste en gang som var skikkelig gjerrig. Det ble fort slutt, med dette som hovedgrunn. Vi passet rett og slett ikke sammen på dette området, og det irriterte meg grønn😛 Anonymous poster hash: 01dee...12b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #14 Skrevet 1. september 2015 Jeg deler mer en gjerne på alt jeg har. Finnes ikke gnien😉 Hadde en kjæreste en gang som var skikkelig gjerrig. Det ble fort slutt, med dette som hovedgrunn. Vi passet rett og slett ikke sammen på dette området, og det irriterte meg grønn😛 Anonymous poster hash: 01dee...12b Akkurat lik. Jeg går dårlig sammen med gniene folk. Anonymous poster hash: 7daf6...f25
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #15 Skrevet 1. september 2015 OG GNIEN PÅ SJOKOLADE! På at du ikke vil kjøpe eller ikke vil dele Anonymous poster hash: bd623...771
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #16 Skrevet 1. september 2015 Gnien på tiden min! Ikke gnien på noe som har med penger å gjøre. Anonymous poster hash: c331c...6ca
Slalotte Skrevet 1. september 2015 #17 Skrevet 1. september 2015 OG GNIEN PÅ SJOKOLADE! På at du ikke vil kjøpe eller ikke vil dele Anonymous poster hash: bd623...771 Sitter nesten å surmule når jeg må dele.. Haha 😆
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #18 Skrevet 1. september 2015 Kjøpemat. Altså kafe, restaurant osv. Jeg synes det er vanvittige priser og får meg bare ikke til å bruke f.eks. 30 kr for et halvt rundstykke med svett hvitost og dvask paprika, eller 25 kr for en vaffelplate. Maten jeg lager selv er jo både mye biligere og mye bedre! Så dersom noen absolutt vil ha meg med på kafe tar jeg meg bare et glass vann. Jeg nekter rett og slett å betale så mye for så lite. Anonymous poster hash: d1ee5...b0b Du hørtes kanskje mer kjedelig enn gnien ut... Anonymous poster hash: c331c...6ca
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #19 Skrevet 1. september 2015 Samboer er siviløkonom og har lært av han å bli gnien på det meste 😂 Anonymous poster hash: 963f2...bca
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #20 Skrevet 1. september 2015 Kjøpemat. Altså kafe, restaurant osv. Jeg synes det er vanvittige priser og får meg bare ikke til å bruke f.eks. 30 kr for et halvt rundstykke med svett hvitost og dvask paprika, eller 25 kr for en vaffelplate. Maten jeg lager selv er jo både mye biligere og mye bedre! Så dersom noen absolutt vil ha meg med på kafe tar jeg meg bare et glass vann. Jeg nekter rett og slett å betale så mye for så lite. Anonymous poster hash: d1ee5...b0b Jeg var sånn før. Skjønte heller ikke vitsen med å gå ut og ta en kaffe når man kunne få flere liter kaffe for den samme prisen hjemme. Helt til jeg innså at det ikke er først og fremst maten man betaler for i sånne situasjoner. Anonymous poster hash: bd14f...d30
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #21 Skrevet 1. september 2015 Kjøpemat. Altså kafe, restaurant osv. Jeg synes det er vanvittige priser og får meg bare ikke til å bruke f.eks. 30 kr for et halvt rundstykke med svett hvitost og dvask paprika, eller 25 kr for en vaffelplate. Maten jeg lager selv er jo både mye biligere og mye bedre! Så dersom noen absolutt vil ha meg med på kafe tar jeg meg bare et glass vann. Jeg nekter rett og slett å betale så mye for så lite. Anonymous poster hash: d1ee5...b0b Det der er jo bare trasig. Anonymous poster hash: bd623...771
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå