Gå til innhold

Hvor mye er mennene deres borte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn etter jobb, evt skole, hva bruker de tiden som er igjen på og hvor mye går med til deres hobbyer, vennebesøk, sin familie og er barna med?

Anonymous poster hash: 908fb...25e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han jobber mer enn fulltid, så 1-2 dager i uka kommer han sent hjem eller går ut igjen når ungene er lagt. Ellers gjør han ikke så mye alene. Går på byen med kompiser 4-5 ganger i året, en fisketur eller to (med overnatting). Hvos han skal noe på dagtid i helgene er ofte barna med. En gang i mnd omtrent er det også middag eller noe sosialt med jobben på kvelden. Hverdagene bruker han på å pusle litt med oppussing, vedlikehold, se på tv, bittelitt husarbeid, kanskje gå seg en tur.

Skrevet

Han er borte halve året på jobb

Ellers hjemme med meg 💙

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Lettere å telle når han er hjemme. Runda 300 timer overtid i fjor så han gjør ikke så mye annet enn å jobbe

Skrevet

Han trener to ganger i uka, samme gjør jeg. Ellers er det jeg som er mest borte ifbm jobbreiser

Anonymous poster hash: f2a49...dd5

Skrevet

Borte halve året på jobb.

Når han er hjemme er han innimellom hos sine foreldre i ukedagene uten oss, er da borte fra morgen til kveld eller overnatter.

Anonymous poster hash: f0a1e...f3e

Skrevet

Han er hjemme hver kveld etter jobb (jeg også...) Vi bor et stykke utenfor byen at når vi først har kommet oss hjem så er det litt pes å dra til byen igjen (der de fleste vennene våre bor). En og annen kveld (ikke annenhver uke engang) er han på et kveldskurs og jeg på cafe. I helgene finner vi stort sett på ting sammen, eller besøker venner/familie eller får besøk. ☺😊☺

Anonymous poster hash: b7e60...68e

Skrevet

Min mann er mer hjemme enn jeg er. Jeg har flere møter på ettermiddag og kveld, og flere dagskurs eller flerdagskurs enn han.

Skrevet

Han hobber fra morgen til sent på kveld stort sett hver dag. Jobber også en del helg, men da er gjerne barna med og kjører maskiner o.l.

Anonymous poster hash: 722ab...0b1

Skrevet

Både jeg og han prioriterer å bruke tid sammen med barna på ettermiddagen og jobber overtid / hjemmekontor 1-2 timer etter at de har lagt seg. Han er vel ute med venner eller på fagrelaterte aktiviteter på kvelden 2-5 ganger i måneden, som er ganske likt med meg. Han og ungene finner gjerne på aktiviteter i helgene med kamerater og deres barn hvis jeg må jobbe i helga.

Anonymous poster hash: 79cf7...688

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...