Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Tyder det på at hodet ligger ned? Trodde de sparket oppover om hodet ligger ned. Jordmor mener hodet ligger ned, men barnet sparker i venstre side, under navlehøyde! Anonymous poster hash: 393ae...dc9
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #3 Skrevet 1. september 2015 Helt vanlig, beina er jo bøyd. Hvor bøyd er det mulig å bli da, når sparkene er under navlehøyde? Anonymous poster hash: 393ae...dc9
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #4 Skrevet 1. september 2015 På ultralyd i uke 36 lå min med føttene "rundt" ansiktet. Anonymous poster hash: 8829c...9e7
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #5 Skrevet 1. september 2015 Veldig bøyd! Var på ultralyd idag og er 29 uker på vei. Da lå jenta med både hender og føtter oppi og foran ansiktet (så tenker stolt at jeg også har vært skikkelig myk engang ) Anonymous poster hash: c22dc...235
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #6 Skrevet 1. september 2015 Mi jente lå i seteleie. Hun hadde tåa i øyet de første dagene. Tok et par uker før hun begynte å foretrekke å ha de ned. (Så de kan være fryktelig bøyd) Anonymous poster hash: 6f514...e9f
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #8 Skrevet 1. september 2015 Jenta mi lå med hodet ned fra ca uke 15-16. Jeg kjente spark/slag rundt i hele magen, også langt nede som du forklarer. Kjentes tidvis ut som om hun hadde to rumper også. Men ut kom en perfekt jente med den ene søteste, lille rumpen De får til det meste inni der, er min erfaring. Anonymous poster hash: 0e4b6...2c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå