Gå til innhold

Hjelp til røykeslutt! Jeg har NULL viljestyrke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier vel alt.

Hver mandag "slutter " jeg... Etter et par timer går jeg på butikken og kjøper meg sigaretter og så er jeg i gang igjen... Jeg aner ikke hvordan jeg skal få dette til! Selvfølelsen er på bånn nå. Hjelp!

Anonymous poster hash: f82e3...fba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er du og kun du som kan slutte og det er din vilje som bestemmer. Det finnes ingen vidunderkurer dessverre.

Som motivasjon tenk på at din hud aldrer mye tidligere, tennene blir gulere, det blir etterhvert ganske stigmatiserende, et pengesluk uten like, du lukter VONDT!, ja og ikke minst har du høy risiko for kreft eller kols.

Anonymous poster hash: c086b...7f8
Skrevet

Er det noe dyrt du ønsker deg?

I såfall kan du prøve å spare de pengene du skulle brukt på røyk👍🏻

Anonymous poster hash: 2933c...8f3

Skrevet

Overskriften sier vel alt.

Hver mandag "slutter " jeg... Etter et par timer går jeg på butikken og kjøper meg sigaretter og så er jeg i gang igjen... Jeg aner ikke hvordan jeg skal få dette til! Selvfølelsen er på bånn nå. Hjelp!

Anonymous poster hash: f82e3...fba

Kanskje du trenger noen hjelpemidler som røykesluttboka, røyketyggis eller plaster? Men uansett så må du ville det, og det er bare du som kan gjøre det

Selv sluttet jeg ved hjelp av Champix og har vært røykfri i 9 år. Så du kan klare det, du må bare bestemme deg

Anonymous poster hash: f3f1e...6fa

Skrevet

Ikke planlegg noe, og slutt akkurat nå! Nuh,i dette sekundet er du en ikkerøyker.

Sånn føles det ikke godt å være en ikkerøyker? Det er det du er nå. Nå er det opp til deg om du vil fortsette å være det.

hilsen x-røyker siden hu var 12

Skrevet

Bli gravid? ;) Det var det eneste som ga nok motivasjon for meg, så jeg skjønner deg godt. Men har du prøvd e-sigaretter?

Anonymous poster hash: 5c1f9...d81
Skrevet

Les endelig ikke røyker av Allan Carr. Hvis du googler litt kan du leste den ned som é-book, men da er det på engelsk. Tror du finner den på kindel også, gratis ellers så har de den på norsk hos på de fleste bibliotekene.

Anonymous poster hash: b1aa8...2f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...