Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Æsj, jeg er sååå utrolig demotivert i dag. Har en sjef som skal kikke meg i kortene hele tiden og jeg blir sprø av det! Eneste grunnen til at hun gjør det er for å vite hva jeg leverer sånn at hun kan si at "vi" har gjort noe og ikke jeg. Hun vet at det jeg leverer kommer til å ha god kvalitet og at jeg får til ting som ikke hun får til. Nå sitter jeg bare å gruer meg til møte kl 14 der hun IGJEN skal se og vite alt om hva planen min er. I og for seg greit nok, hun er jo sjefen, det er motivasjonen hennes for å gjøre det som gjør meg så fly forbanna! Og ja, jeg har tatt det opp flere ganger, det er bra en stund og så sklir det ut igjen. Jeg gidder rett og slett ikke å ta diskusjonen flere gang, må bare prøve å finne en måte å holde motivasjonen oppe til jeg finner meg noe annet... Anonymous poster hash: be7cc...890
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Hva slags jobb har du? Anonymous poster hash: 148fe...73c
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #3 Skrevet 1. september 2015 Hva slags jobb har du? Anonymous poster hash: 148fe...73c Uten å si for mye, kan jeg si at jeg har en selvstendig stilling i en stort finanskonsern der jeg blant annet utarbeider rapporter til ledelsen og til styret. Anonymous poster hash: be7cc...890
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #4 Skrevet 1. september 2015 Der er jo dere som team som gjør dette?! Hva gjør at du vil være solo spiller? Hva med å sende rapporter til henne på mail slik at hun slipper å belemre deg med gjennomgang? Anonymous poster hash: 17589...0ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå