Gå til innhold

Hvordan løfte seg opp?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, jeg er sååå utrolig demotivert i dag. Har en sjef som skal kikke meg i kortene hele tiden og jeg blir sprø av det! Eneste grunnen til at hun gjør det er for å vite hva jeg leverer sånn at hun kan si at "vi" har gjort noe og ikke jeg. Hun vet at det jeg leverer kommer til å ha god kvalitet og at jeg får til ting som ikke hun får til.

 

Nå sitter jeg bare å gruer meg til møte kl 14 der hun IGJEN skal se og vite alt om hva planen min er. I og for seg greit nok, hun er jo sjefen, det er motivasjonen hennes for å gjøre det som gjør meg så fly forbanna!

 

Og ja, jeg har tatt det opp flere ganger, det er bra en stund og så sklir det ut igjen. Jeg gidder rett og slett ikke å ta diskusjonen flere gang, må bare prøve å finne en måte å holde motivasjonen oppe til jeg finner meg noe annet...



Anonymous poster hash: be7cc...890
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags jobb har du?

 

Anonymous poster hash: 148fe...73c

Skrevet

Hva slags jobb har du?

 

Anonymous poster hash: 148fe...73c

Uten å si for mye, kan jeg si at jeg har en selvstendig stilling i en stort finanskonsern der jeg blant annet utarbeider rapporter til ledelsen og til styret.

 

Anonymous poster hash: be7cc...890

Skrevet

Der er jo dere som team som gjør dette?! Hva gjør at du vil være solo spiller? Hva med å sende rapporter til henne på mail slik at hun slipper å belemre deg med gjennomgang?

 

Anonymous poster hash: 17589...0ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...