Gå til innhold

Vinterdress til 4 åring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken er best? Pleier å være ganske kaldt og en del snø her vi bor.

Skal jeg kjøpe med strikk i livet eller en dress som går i ett uten stramming i livet?

Er plutselig helt "lost"... :/

 

Anonymous poster hash: 680d3...2de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Didrikson Theron. Fantastisk bra dress.



Anonymous poster hash: 7be31...5df
Skrevet

Også har de tilbud på didrikson theron på xxl nå til 799, hvis ikke det bare er her.

 

Anonymous poster hash: 0d8b7...5eb

Skrevet

Troll. Har kjøpt den i thinsulate i år,ulldressen har jeg fra før så forventer et barn som ikke fryser til vinteren.

 

Anonymous poster hash: 8dbd5...bc7

Skrevet

4-åringen min har Reimatec. Er veldig fornøyd med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...