Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Hvilken er best? Pleier å være ganske kaldt og en del snø her vi bor. Skal jeg kjøpe med strikk i livet eller en dress som går i ett uten stramming i livet? Er plutselig helt "lost"... :/ Anonymous poster hash: 680d3...2de
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Didrikson Theron. Fantastisk bra dress. Anonymous poster hash: 7be31...5df
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #3 Skrevet 1. september 2015 Også har de tilbud på didrikson theron på xxl nå til 799, hvis ikke det bare er her. Anonymous poster hash: 0d8b7...5eb
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #4 Skrevet 1. september 2015 Troll. Har kjøpt den i thinsulate i år,ulldressen har jeg fra før så forventer et barn som ikke fryser til vinteren. Anonymous poster hash: 8dbd5...bc7
Honningmelon Skrevet 1. september 2015 #5 Skrevet 1. september 2015 4-åringen min har Reimatec. Er veldig fornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå