Gå til innhold

Eg er innbilsk - andre likesinna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er innbilsk. Innbiller meg at enkelte gutter/menn rundt meg liker meg.

Jobber i mannsdominert miljø og synes det er så kjekt å gå ut med jobben for da får eg danse mykje og har fått en del komplimenter av noen av de. 2-3-4 stykk.

Etterpå legger eg merke til koss de oppfører seg på jobben, og eg innbiller meg seriøst at 2 stk. liker meg.

Er litt deilig med sånne følelser, men skal eg tenke reelt så veit eg at de ikkje gjør det likevel.

Eg er fin når eg går på fest, men kvardags-meg er på snittet eller litt under, så gir ingen meining. Og han eine er til og med mye yngre enn meg.

Legger nok bare for mye i kommentarer som "Eg savna deg på forrige pizza-kveld", og at kollegaer forteller meg at han vil danse med meg men tør ikkje osv.

Sukk! Eg kan vel ikkje være den eneste som har slike tanker?

Føler meg så sjølvopptatt. Latterlig av ei dame på 35 år, gift småbarnsmor.

Anonymous poster hash: 61e38...934

Anonymous poster hash: 61e38...934

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha sånn har jeg det litt og 😂 innbille meg ofte at menn ser 2 ganger på meg, legger litt ekstra i småkommentarer o.l. jeg ser nokså gjennomsnittlig ut, så jeg vet det bare er innbilning men koser meg med tanken for det om 😁 men det kan jo hende at kollegaene dine faktisk liker deg da 😊

Anonymous poster hash: 7a4c0...728

Skrevet

Ja jeg er innbilsk, og jeg tror innerst inne at de virkelig liker meg og forguder meg om de sier noe pent eller ser litt ekstra lenge på meg.

Anonymous poster hash: cf225...985

Skrevet

Haha, kan kjenne meg igjen i dette ja 😜 Men jeg tror det ikke helt på ordentlig, for jeg blir like overraska og irritert hvis andre påpeker om det skulle være slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...