Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Opplever dere å bli oppblåst? Hva bør jeg unngå å spise? Har slitt med kronisk forstoppelse i mange år pga. dette og fått medisiner for det nå, men hver natt blåser magen seg opp til dobbel str. så jeg ser ut som jeg er 5 mnd. gravid minst. og det er vondt. Anonymous poster hash: c6c65...aa1
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Har du prøvd lav fodmap diett? Google d! D finnes mange matvarer som du gjerne bruker hver dag, som er gift for magen din. Jeg tåler dårlig rødvin, løk og sjokolade f.eks. Anonymous poster hash: a499a...bd9
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. september 2015 #3 Skrevet 1. september 2015 Jeg har ikke fått diagnosen IBS via slanger her og der, men i og med at jeg har ME og symptomene stemmer mener legen at jeg har det. Jeg har gått over på lavkarbo og det funker fint for meg. Smertene er redusert kraftig!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #4 Skrevet 1. september 2015 Jeg har uc og blir veldig oppblåst. Det hjelper med karbohydrat redusert kost, men selvfølgelig ikke helt og det er mye jeg reagerer på som kan variere fra gang til gang. Fryktelig slitsom sykdom selv med daglige medisiner. Har måttet forandre hele livet mitt. Anonymous poster hash: c8a0d...677
Monica Skrevet 1. september 2015 #5 Skrevet 1. september 2015 Jeg har ikke fått påvist det. Men har en del matallergi, og sliter med magen, og kronisk forstoppelse. Så har fått beskjed om å gå på lav fodmap diett nå. Blir bare ikke helt klok på det, da noen steder står det at man kan spise en ting, og andre steder kan man ikke spise det. Og mye av det som det står jeg kan spise, vet jeg at jeg vil reagere på. Så kan bli festlig da det fort blir ekstremt lite jeg kan spise. Men har bestemt meg for å være streng å spise sånn i 8 uker. Da ser jeg jo hvor mye det hjelper eller ikke. Og skulle jeg bli helt bra, ja da får jeg fortsette å spise sånn og.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #6 Skrevet 1. september 2015 Jeg ble satt på FODMAP-dietten. Føler meg ikke så oppblåst lenger, men magen har fortsatt ikke stabilisert seg Anonymous poster hash: b45c2...944
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå