Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Jeg er gravid, 8 uker til termin. Jeg er allergisk mot mye rart, det er en lang liste med matvarer, dyr og pollen som jeg ikke tåler. I tillegg får jeg veldig kraftig reaksjon på bie/vepsestikk. Mye kryssallergier også som ikke er "dokumentert". Men dette er tester tatt for ti år siden. Hvis jeg må ta keisersnitt når jeg skal føde, det hender jo man må det, MÅ jeg i narkose. Uansett hva slags keisersnitt. Jeg har aldri vært i narkose før og aner ikke om jeg tåler det, så er litt engstelig, er det noe jeg kan be legen undersøke ved en blodprøve eller kan man ikke avdekke sånt på den måten? Er det noe annet som kan sjekkes? Anonymous poster hash: 8b575...fb3
TPK Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Du bør teste deg for lateksallergi i alle fall, eller be sykehuset om å bruke hanske uten lateks for aikkerhets skyld. Detber kryssallergi mot i alle fall kiwi og noen andre frukter tror jeg. Jeg vet ikke om de kan teste for narkose, det må du høre med legen.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #3 Skrevet 1. september 2015 Du bør teste deg for lateksallergi i alle fall, eller be sykehuset om å bruke hanske uten lateks for aikkerhets skyld. Detber kryssallergi mot i alle fall kiwi og noen andre frukter tror jeg. Jeg vet ikke om de kan teste for narkose, det må du høre med legen.Tenker du i forb. med underlivsundersøkelser under fødselen? Har født en gang tidligere og da fikk jeg ingen reaksjon på noe jordmor gjorde. Ja, får spørre legen. Men hvis man er allergisk mot "narkose", er det flere typer man kan bruke? Har det overhodet ingen sammenheng med at man har endel andre allergier? Anonymous poster hash: 8b575...fb3
TPK Skrevet 1. september 2015 #4 Skrevet 1. september 2015 Du bør teste deg for lateksallergi i alle fall, eller be sykehuset om å bruke hanske uten lateks for aikkerhets skyld. Detber kryssallergi mot i alle fall kiwi og noen andre frukter tror jeg. Jeg vet ikke om de kan teste for narkose, det må du høre med legen.Tenker du i forb. med underlivsundersøkelser under fødselen? Har født en gang tidligere og da fikk jeg ingen reaksjon på noe jordmor gjorde. Ja, får spørre legen. Men hvis man er allergisk mot "narkose", er det flere typer man kan bruke? Har det overhodet ingen sammenheng med at man har endel andre allergier? Anonymous poster hash: 8b575...fb3 Nei, jeg tenkte hvis det blir ks. Men de bruker vel hansker under vanlig fødsel også når jeg tenker meg om...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Du bør teste deg for lateksallergi i alle fall, eller be sykehuset om å bruke hanske uten lateks for aikkerhets skyld. Detber kryssallergi mot i alle fall kiwi og noen andre frukter tror jeg. Jeg vet ikke om de kan teste for narkose, det må du høre med legen.Tenker du i forb. med underlivsundersøkelser under fødselen? Har født en gang tidligere og da fikk jeg ingen reaksjon på noe jordmor gjorde.Ja, får spørre legen. Men hvis man er allergisk mot "narkose", er det flere typer man kan bruke? Har det overhodet ingen sammenheng med at man har endel andre allergier?Anonymous poster hash: 8b575...fb3 Nei, jeg tenkte hvis det blir ks. Men de bruker vel hansker under vanlig fødsel også når jeg tenker meg om... Jeg husker ikke så mye av sist, men regner med de bruker hansker ja. Flere som har innspill? Anonymous poster hash: 8b575...fb3
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Hvorfor må du i narkose om det skulle ende med keisersnitt?? Anonymous poster hash: dd0a2...847
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #7 Skrevet 2. september 2015 Man får normalt ikke narkose ved keisersnitt, men spinalbedøvelse. Anonymous poster hash: 4ae00...706
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå