Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Noen som har vært på sykehuset/kvinneklinikk og snakket med jordmor ang. fødsel? Jeg vet ikke helt hvorfor jeg har fått en sånn time, men kort fortalt: Ble flyttet to uker på oul, og er også litt feit så får vekstkontroller. Har vært jm på sykehuset som har utført slikt. Jeg går på blodfortynnende pga tidligere historie med blodpropp i forb. med fødsel. Forebyggende medisin, har i den anledning vært i samtale med anestesioverlege på sykehuset ang. fødsel og fått høre at jeg ikke kan få epidural. Hvis jeg må ta KS må jeg rett i full narkose. Jeg ringte selv sykehuset for å få denne timen med anestesilegen, og han sa bare som "alle andre" sier, at når fødselen starter tar man ikke neste sprøyte med blodfortynnende. Det var dét jeg egentlig lurte på. Men så har jeg attpåtil fått denne timen hos jordmor der vi skal snakke om fødselen. Jeg går til psykolog pga ptsd og traumer som er sykehusrelatert, og han skal skrive et skriv jeg tar med til jordmor på dette møtet der han forteller litt om meg og mine problemer og hva dom bør tas hensyn til. Sånn som psykologer skriver det, følte jeg kanske blir tatt mer på alvor hvis en fagperson kommer med en uttalelse. Jeg er veldig redd for sykehus, leger, sykepleiere, sprøyter og nåler, alt av intravenøs medisin og drypp, tanken på narkose, sykehussenger. Men ikke jordmødre, heldigvis. Blir litt av en eksponeringstrening dette da. Men jeg aner ikke hva jeg burde ta opp på møtet hos jordmor! Vet ikke hva jeg burde fortelle. Hva prater man om på sånne møter? Anonymous poster hash: e064e...f78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå