Gå til innhold

Flere som er i gang med fryseforsøk?


Klompini

Anbefalte innlegg

Da klarte ikke eggene våre seg desverre

så trist.. :( Håper det ordner seg til slutt men det er uansett like tøft hver gang noe ikke går som forventet.. :( Jeg skal opdatere dere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hurra!! Innsett onsdag 16 😁☺️

De ville bruke ett av de som var dyrka i 5 dager, så de blir tint opp samme dag som innsett... Har 4 av de, så de var ganske sikre på at det skulle gå bra 👍🏼☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål til dere som har gjort det før:

På onsdag skal jeg ha innsett i 13-14 tiden. Skal jeg da ta progynova og utrogestan som normalt på morgen?

Er jo ganske sikker på at det er det jeg skal, men er så redd for å ikke ha fått med meg alt når jeg snakket med de i tlf 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål til dere som har gjort det før:

På onsdag skal jeg ha innsett i 13-14 tiden. Skal jeg da ta progynova og utrogestan som normalt på morgen?

Er jo ganske sikker på at det er det jeg skal, men er så redd for å ikke ha fått med meg alt når jeg snakket med de i tlf 🙈

Ja, og du skal fortsette med det en god stund til... Det fikk i hvertfall jeg beskjed om!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Spørsmål til dere som har gjort det før:

På onsdag skal jeg ha innsett i 13-14 tiden. Skal jeg da ta progynova og utrogestan som normalt på morgen?

Er jo ganske sikker på at det er det jeg skal, men er så redd for å ikke ha fått med meg alt når jeg snakket med de i tlf 🙈

Ja, og du skal fortsette med det en god stund til... Det fikk i hvertfall jeg beskjed om!

Ja det har jeg også hørt. Viss man blir gravid, skal man ta de i 12 uker ☺️

Er rød trekant på de utrogestan da... 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? Jeg er ruger, dag 3 🙈 Jeg har så vondt i venstre bryst og venstre eggstokk ( i det området ivertfall), har vært det siden oppstart av medisin egentlig. Hva kan det være? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med dere? Jeg er ruger, dag 3 🙈 Jeg har så vondt i venstre bryst og venstre eggstokk ( i det området ivertfall), har vært det siden oppstart av medisin egentlig. Hva kan det være? 😁

Hvis det er veldig vondt ville jeg kontakta lege for sikkerhetsskyld. Spennende med rugetid! Jeg klarte meg gjennom rugetiden og er nå 5+3 og venter spent på ul i uke 8 for å se om det har klart seg.. Leste et sted at hjertet begynner å slå 25 dager etter befruktning.det er i såfall i morgen!!💕
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruger på dag 7, og tok test i dag! Tydelig positiv!! ☺️ Dama på klinikken sa at medisinene jeg går på ikke kan gi falsk positiv, så da er jeg gravid da!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruger på dag 7, og tok test i dag! Tydelig positiv!! ☺️ Dama på klinikken sa at medisinene jeg går på ikke kan gi falsk positiv, så da er jeg gravid da!??

Gratulerer!!😀 har vondten din gitt seg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var bare et par dager, rugedag 3-5 ☺️ Merkelig, men satser på at det ikke er noe siden det gikk like brått over som det kom 👍🏼

 

Tusen takk! Er i ekstase 😍 Testa i dag også, Hehe, fortsatt veeldig positiv 👍🏼☺️

Endret av Klompini
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ☺️ Lykke til!! Spennende 😍👏🏼

Tusen takk. Er veldig spennende dette med å være ruger altså. Husker så godt forje gangen når jeg skulle teste, og for fikk for første gang positiv test. Fantastisk følelse etter 100 negative 😂 nyt masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...