Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra!! Innsett onsdag 16 😁☺️

De ville bruke ett av de som var dyrka i 5 dager, så de blir tint opp samme dag som innsett... Har 4 av de, så de var ganske sikre på at det skulle gå bra 👍🏼☺️

Spørsmål til dere som har gjort det før:

På onsdag skal jeg ha innsett i 13-14 tiden. Skal jeg da ta progynova og utrogestan som normalt på morgen?

Er jo ganske sikker på at det er det jeg skal, men er så redd for å ikke ha fått med meg alt når jeg snakket med de i tlf 🙈

På onsdag skal jeg ha innsett i 13-14 tiden. Skal jeg da ta progynova og utrogestan som normalt på morgen?

Er jo ganske sikker på at det er det jeg skal, men er så redd for å ikke ha fått med meg alt når jeg snakket med de i tlf 🙈

Ja, og du skal fortsette med det en god stund til... Det fikk i hvertfall jeg beskjed om!

Ja, og du skal fortsette med det en god stund til... Det fikk i hvertfall jeg beskjed om!

Ja det har jeg også hørt. Viss man blir gravid, skal man ta de i 12 uker ☺️

Er rød trekant på de utrogestan da... 😅

Annonse

Hvordan går det med dere? Jeg er ruger, dag 3 🙈 Jeg har så vondt i venstre bryst og venstre eggstokk ( i det området ivertfall), har vært det siden oppstart av medisin egentlig. Hva kan det være? 😁

Hvis det er veldig vondt ville jeg kontakta lege for sikkerhetsskyld. Spennende med rugetid! Jeg klarte meg gjennom rugetiden og er nå 5+3 og venter spent på ul i uke 8 for å se om det har klart seg.. Leste et sted at hjertet begynner å slå 25 dager etter befruktning.det er i såfall i morgen!!💕

Ja det var bare et par dager, rugedag 3-5 ☺️ Merkelig, men satser på at det ikke er noe siden det gikk like brått over som det kom 👍🏼

Tusen takk! Er i ekstase 😍 Testa i dag også, Hehe, fortsatt veeldig positiv 👍🏼☺️

Endret av Klompini

Takk ☺️ Lykke til!! Spennende 😍👏🏼

Tusen takk. Er veldig spennende dette med å være ruger altså. Husker så godt forje gangen når jeg skulle teste, og for fikk for første gang positiv test. Fantastisk følelse etter 100 negative 😂 nyt masse :)

• 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...