Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ul såg fin ut! Endometriet var 9,4mm, men hadde en folikel på 12mm, men st.olavs brydde seg ikke om det, så blir innsett tirsdag om en uke! :D ja, har litt erfaring! ;p er ganske vanlig med frafall på fryseegg, men hos oss har alle overlevd opptining! :)

Ja, veldig induviduelt! Fordelen med stimulert syklus er at klinikkene kan legge innsett til når det passer de best! ;) men har inntrykk av at st.olavs stortsett alltid setter innsett til en uke etter ul.. :)

Ang bivirkninger så merker jeg lite, kan ha litt svak hodepine til og fra. Jeg går på 8mg progynova. :)

Annonse

Wææ.. I morgen skal jeg på ul! Er så nervøs! Føler det er så mye som kan gå galt, men prøver å tenke positivt... Bah!! 😁

Lykke til! Jeg var på ul for 2 uker siden, og nå har jeg en spire som klamrer seg fast i magen min!😃 i morgen skal jeg ta blodprøve på sykehuset, men jeg har allerede tatt to positive tester hjemme,så jeg regner med sykehuset vil si det samme..😳

Jeg også er i gang. 1 uke til jeg skal på ul. Super spent. Men samtidig fordi jeg ble gravid på første forsøk sist så skal det ikke være like "lett" denne gangen. Men krysser fingrene :)

Jeg har hatt første fryseforsøk og skal ta test på tirsdag :) Merker jeg er veldig spent!, men syns at fryseforsøk er sååå mye bedre enn ferskforsøk. selv om jeg går på progynova og utrogest så slipper jeg alle sprøytene som ved ferskforsøk :) 

Jeg har hatt første fryseforsøk og skal ta test på tirsdag :) Merker jeg er veldig spent!, men syns at fryseforsøk er sååå mye bedre enn ferskforsøk. selv om jeg går på progynova og utrogest så slipper jeg alle sprøytene som ved ferskforsøk :)

Oppdater oss da :-) jeg tror ikke jeg kommer til å fungere så godt på jobb i morgen før jeg skal ringe kl 11 og få vite om eggene har overlevd :-/

Nei...!! Så trist "baremeg.." 😞

Føler med deg...

Tusen takk.. Det er søskenforsøk vi prøver på så nå må vi igjen til lege for at hun skal sende henvisning til riksen om søskenforsøk. Sikkert masse prøver på nytt også. Ringte istad og det er 6-9 mnd ventetid. Vi må ha donor også så der kommer ann på om de har en som matcher. Helst ville vi hatt samme som forrige gang, men det får vi ikke vite før vi Evt er i gang med neste behandling. Er så glad for Klumpen vi har, men håper på en til også❤️

Anonymous poster hash: 53372...63c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...