Gå til innhold

unngå samme fødselsdato på barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er gravid med tredjemann, og har idag fått vite dato for keisersnittet (kan av medisinske grunner ikke føde vaginalt).

Datoen er samme dag som andremann er født... Kjenner noen voksne som har bursdag på samme dag som sin bror/søster, og der er følelsene delte; noen syns det er kult å ha samme bursdag, mens andre ønsket at de hadde egen dag.

Hva tenker dere? Burde jeg be om å få en annen dato?

Anonymous poster hash: 689f9...fc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninna mi fikk dato for keisersnitt på bursdagen til eldste. Hun fikk utsatt det en dag.

Skrevet

Jeg deler bursdag med bror (ikke tvillinger) og mor.

Er jo bare koselig det. 😊

Anonymous poster hash: 2b78a...f8d

Skrevet

Hadde bedt om en annen dato.

Anonymous poster hash: 76594...cc3

Skrevet

Jeg ville helt klart hatt min egen dag hvis mulig.

Skrevet

Du kan jo høre om det er mulig å bytte dag, men om det ikke går så er det nok ikke krise med samme fødselsdag selv om egen dag sikkert er best.

Skrevet

Det er vel ikke snakk om å få byttet til en dag mange dager før eller etter så da ville jeg heller gått for sammen dag.

Skrevet

Gynekologen min har samme bursdag som broren. De er nøyaktig født nøyaktig 12 måneder mellom. Foreldrene feiret hans bursdag da vannet gikk. Han synes det er bare koselig. De er så knyttet,feiret sammen bursdag hele livet.

Anonymous poster hash: af35e...a9f

Skrevet

Jeg har også bursdag som broren min med 12 mnd mellom. Har alltid synes det var stas 😊.

Anonymous poster hash: 3c573...acd

Skrevet

Om de har samme dag eller en dag forskjell har det lite å si syns jeg. Her i familien har vi endel som har bursdag på samme dager, ikke søsken men nær familie. Av praktiske årsaker må mange av disse feires samtidg, det syns alle er hyggelig.

Hos oss har vi to mnd der alle har bursdager, så vi har ett bursdagskappløp disse to mnd. Skulle vi feiret alle bursdager og vært i selskap til alle alene hadde vi ikke gjort annet,

Personlig hadde jeg nok tatt den dagen jeg fikk til keisersnittet. Starte en ny tradisjon ang bursdagsfeiringer her i huset.

Anonymous poster hash: 40ccc...373

Skrevet

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 689f9...fc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...