Gå til innhold

Dotrening og barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 åringen har sluttet med bleie i sommer. Lillesøster på 17 mnd har sett på at vi har trenet med Storbritannia. Lillesøster ville også sitte på do når storebror var ferdig. Vi har fortsatt med dette hjemme. Den siste uka har ho vært tørr hele ettermiddagen. Ho snakker ikke men ho går til badet og slår på doen. Vi setter ho på og ho både tisser og bæsjer på do. Kan jeg be barnehagen å sette ho på do før evt etter hvilen og en gang til i løpet av dagen ho er der eller er det for mye å forlange i og med ho går på småbarnsavdeling.

Anonymous poster hash: b8380...fa0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være helt greit!

Anonymous poster hash: 374f1...e5c

Skrevet

De har mye bedre tid til slikt på småbarnsavd, så ikke vær redd for å be om det! De gjør som dere ber om☺

Anonymous poster hash: 06e74...f3c

Skrevet

Hvordan dotrener man med Storbritannia :legrine: :legrine:

Jeg mener at det er en selvfølge at de kan gjøre det, er vel vanlig med dotrening på småbarnsavdelinger. Spør om de kan gjøre det når de har de faste bleieskiftene på de andre, da blir det to ganger om dagen.

Jeg jobber på småbarnsavdeling og her starter vi med dotrening så fort foreldrene ønsker det

Anonymous poster hash: 71a74...08d
Skrevet

Jeg blir så imponert over at du har tid til å pottetrene Storbritannia, selv rekker jeg knapt å dusje om dagene :sjokkert:

Skrevet

Hi her. STORBRITANNIA skal selvfølgelig være STOREBROR. Ordlista kom og tok meg der gitt😂😂😂😂

Grunnen til jeg lurte var at jeg snakket med ei venninne av meg som mente at for det første var vi idiotiske som begynte med dotrening med lillesøster da ho var 14 mnd. Dotreniga begynte vi med fordi ho ville det selv. Er gøy å få applaus på do.Jeg kunne i allefall ikke pålegge barnehagen det. De måtte jo bli kjent med henne før jeg kunne komme med slike krav.

Anonymous poster hash: b8380...fa0

Skrevet

I store deler av verden starter de med dotrening fra så fort ungene kan klare å sitte på potte, ja til og med før noen plasser.  Det gjorde man forresten her i landet også for mange år siden.  Det er mye lettere å dotrene ungene når det er så små for da er de ofte mye mer motiverte, i alle fall har de ikke funnet ut at de ikke vil ennå.

Så kjør på!

Skrevet

Selvfølgelig kan dere be om det :)

Skrevet

Så utrolig morsomt at hun får det til! Ja dette må du få barnehagen til å følge opp .

Skrevet

Snakk med bhg du ☺ dette fikser de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...