Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Fjeset mitt har eksplodert! Kviser på haka, i tinningen, nakken etc. Ser ut som ei skikkelig hormonbombe:-( dere som fikk kviser etter p pilleslutt; gikk det bort etterkvert? Eller må jeg bare finne meg i det? Anonymous poster hash: b6120...da7
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Jeg måtte bare begynne på Diane igjen. Jeg er enda full av arr både I fjeset og på ryggen etter kvisene som kom da jeg slutta.. er 36, så burde vel ikke bruke de, men sånn vil jeg aldri bli igjen 😨 Anonymous poster hash: 5f8b5...7ca
zrah Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Ble så ille at jeg måtte begynne på tetracylin(?), antibiotika... Gikk i flere mnd, hjalp veldig... Slutta i januar for 1,5 år siden på pilla. På høsten kom kvisene. Prøvde ulike midler reseptfritt og på resept den høsten, uten effekt. Fikk da antibiotikapillene som jeg gikk på i 3 mnd ca. Begynte på diane igjen iløpet av kuren. Kuren tok knekken på kvisene og er ikke plaget lengre. Men begynte som sagt på ppillene igjen..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #4 Skrevet 1. september 2015 Fjeset mitt har eksplodert! Kviser på haka, i tinningen, nakken etc. Ser ut som ei skikkelig hormonbombe:-( dere som fikk kviser etter p pilleslutt; gikk det bort etterkvert? Eller må jeg bare finne meg i det? Anonymous poster hash: b6120...da7 Drikk et glass med grønn te (uten noe,uten sukker) og tro meg de vil forsvinne. Anonymous poster hash: a46b0...f1b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #5 Skrevet 1. september 2015 skulle stå "hver dag" Anonymous poster hash: a46b0...f1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå