Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 ...var studiet vanskelig? Vil det være overkommelig for en 36 år gammel trebarnsmor med små barn? Jeg vurderer egentlig jordmor, men er innmari i tvil om jeg vil starte på noe som kan bli veldig vanskelig... Anonymous poster hash: cd633...e9f
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Jeg syns sykepleiestudiet var lekende lett Anonymous poster hash: fad7d...83e
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Lett! Anonymous poster hash: 3b91a...104
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Lett studie Anonymous poster hash: f75fd...eb0
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #5 Skrevet 31. august 2015 Alt er lett når man får det til, og ja man må lese mye og jobbe hardt. Man kan selvfølgelig gjøre lite og akkurat komme seg gjennom, men da begrenses muligheten for jobber. Man blir ikke en god sykepleier av å ikke kunne faget og for å lære må man jobbe! For å komme videre inn på jordmor må man ihvertfall jobbe hardt,for det kreves gode karakterer for å komme inn. Når det er sagt, så kan det kanskje være lurt for deg å gå deltid med tanke på at du har små barn. Lykke til med valget! Som sykepleier har du mange muligheter Anonymous poster hash: 41c3f...f8d
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #6 Skrevet 31. august 2015 Du må bare klare å jobbe gjevlig med arbeidsoppgaver. Det er konstant innlevering. De må bestås for å komme videre. Det er ikke bare skole og hjem. Du må jobbe mye med oppgaver. Det er en del pugging. Anatomi, medisinregning f.eks. Du skal også øve på labben. Praktiske oppgaver som krever at du øver i labben etter skoletid. Hvor små er barna? Er du klar for turnusarbeid? Jobbe hver 3. Helg? Jobbe jul, påske, nyttår for dårlig lønn? Anonymous poster hash: 2bd35...d98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå