Gå til innhold

Huff... Jeg mistet fatningen med ungene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sliten. Har ikke et sekund 'fri' i løpet av dagen. En skal på skole, en i barnehage, har baby og er i permisjon. Babyen sover bare Max en time om gangen og da må jeg få unna litt husarbeid.

Det har vært så vanskelig å få ungene i normal rytme etter ferien og de deler rom.

I kveld begynte de å tulle etter sengetid og jeg klikket. Rev den eldste ut av senga igjen og sendte han i stua med beskjed om at han ikke fikk legge seg før mellomste sov.

Nå har jeg dårlig samvittighet og lurer på hva jeg tenkte å få ut av det her. Dette hjelper jo ikke i det hele tatt:(

Anonymous poster hash: a83d2...985

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sov når babyen sover! Husarbeidet forsvinner ikke, samme om du tar det i dag eller i morgen. Vesla sov 20 min i slengen, jeg måtte benytte sjansen til å ta en powernap.

Anonymous poster hash: 9614c...534

Skrevet

Jeg har vært akkurat der du er... Du har min medfølelse!

Syntes spesielt leggingen av to barn pluss en baby var totalt kaos!! ;-)

Mitt tips; sov når babyen sover!!! Jeg hadde en sånn 20-minutters-baby. Du må bare gjøre det sånn. La alt husarbeid ligge. Som hun over skriver; det går ingen vei. ;-)

Sender deg en styrkeklem! Jeg gråt så sinnsykt mange kvelder under leggingen fordi alt virket så håpløst og alt var bare kaos.

Men det går over og blir bedre! 😊

Skrevet

Sov når du kan. Ikke sitt oppe om kvelden. Kom deg i køya. Neste ferie/helg husker du å holde på rutinene med leggetid selv om det er fri.

Anonymous poster hash: 5480b...467

Skrevet

Her har jeg endelig skjønt at dette "sov når babyen sover" rådet virkelig har noe for seg. I permisjon med nr.2 nå, lar huset flyte og legger meg med babyen, han sover bare 20-30 min hvis han sover alene, men med mor sover han 2-3 timer! Jeg har mer overskudd nå enn noen sinne, angrer på at jeg ikke gjorde dette med første- for da slet jeg meg fullstendig ut! Driter i huset, det flyter igjen noen timer senere uansett :P bedre for ungene med en opplagt mor enn en på randen med et ryddig hus.

Anonymous poster hash: e9590...b40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...