Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Jeg skal søke på en stilling som HR/personalrådgiver. Jeg har en relevant utdannelse, men ingen erfaring fra HR. I mitt yrkesaktive liv(6 år) har jeg jobbet med kunder innen finans, salg, veiledning og rådgivning. Hva legger jeg vekt på i søknaden da, hvordan overbeviser jeg om at jeg tross lite erfaring skal få jobben? Anonymous poster hash: d0b59...09a
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Få frem at du er motivert, har stor læringskapasitet- lærer fort og kan ta til deg mye Anonymous poster hash: b0eca...93c
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Har du gjort noe som er viktig i forhold til HR? Jeg kjenner veldig lite til akkurat hva en personalrådgiver gjør, men legg vekt på det su har gjort i jobben din så langt som du tror er viktig for en HRrådgiver å ha.. Anonymous poster hash: d6800...2c4
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Tusen takk for svar! jeg har fått skrevet litt mer nå Anonymous poster hash: d0b59...09a
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #5 Skrevet 31. august 2015 ...og ikke skriv for langt! De har sikkert hundrevis av søknader å gå gjennom... Husk portrettbilde på CV! Lykke til Anonymous poster hash: 15071...dd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå