Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Jeg og søsteren min er gravide, like langt på vei ca (jeg uke 34, hun uke 35). Hun har ubehag når hun får kynnere, hun merker at magen strammer seg, og kan da kjenne utenpå magen at den er stram. Jeg derimot kjenner ingen ting. Kjenner jeg på magen min er den hard (hardere enn hennes til og med), men jeg får aldri noe "forvarsel". Er det vanlig å ikke merke at man har kynnere? Begge er andregangs. Begge er slanke om det kunne hatt noe å si. Hun får kynnere 3-4 ganger om dagen, jeg får det veldig ofte. Hvor ofte vet jeg ikke siden jeg ikke kjenner at det skjer, men om jeg tar på magen min 50 ganger en dag så er den myk kun 3-4 av gangene. Så steinhard dagen lang med andre ord Anonymous poster hash: e94af...b10
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Da jeg gikk med tvillingene hadde jeg så vonde kynnere at jeg måtte puste meg gjennom dem, føltes som rier. Hadde det de siste tre mnd av svangerskapet Anonymous poster hash: 92498...5c3
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Da jeg gikk med tvillingene hadde jeg så vonde kynnere at jeg måtte puste meg gjennom dem, føltes som rier. Hadde det de siste tre mnd av svangerskapet Anonymous poster hash: 92498...5c3 Såpass ja. Rart jeg ikke kjenner noe. Søsteren min har ikke smerter, kun ubehag. Anonymous poster hash: e94af...b10
Ikkesåallerværst Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Jeg har hatt både kynnerne med ubehag og uten å merke det med begge. Hadde mye kynnere første gang og lite andre gang. For det meste hadde jeg slike hvor jeg kjente et lite drag i magen.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #5 Skrevet 31. august 2015 Alle har kynnete slik jeg har forstått. Jeg hadde mye og vonde kynnere, men kjenner andre som bare får betongmage uten vondt Anonymous poster hash: 72317...5cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå