Gå til innhold

Noen her som har p-stav?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det å sette den inn? Og er du fornøyd ellers?

 

Anonymous poster hash: a158e...96a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir bedøvet og skal ikke bruke armen hardt på 2 dager. Kjennes ikke så mye.

Er inne på min 5 så er veldig fornøyd. Vet om mange som sliter med ustabilt hormonnivå i starten men hold ut i 4-6 mnd før du gir deg.

Har normal mens omtrent 4 ganger i året og spotter kanskje 4*4 dager utover det.

Skrevet

Jeg hadde dritvondt i armen de første ukene, og fikk mensen i hytt og pine. Skal aldri ha igjen.

 

Anonymous poster hash: 24e68...05e

Skrevet

Jeg hadde dritvondt i armen de første ukene, og fikk mensen i hytt og pine. Skal aldri ha igjen.

 

Anonymous poster hash: 24e68...05e

 

Jeg også... Har nå 3 stygge små arr på armen etter innsetting og uttak...

 

Anonymous poster hash: a8e3a...af2

Skrevet

Har har stav siden 2002. Superfornøyd og har ingen problemer. Staven settes inn/tas ut i lokalbedøvelse og det gjør litt vondt de første to dagene, men ikke noe mer enn om man setter inn spiral etter min mening.

Skrevet

Det gikk helt fint her,var verre å få dritten ut igjen :P

Brukte vel ca 20 minutter på det ettersom den var grodd litt fast..

Jeg mistet mensen når jeg hadde den i armen :D



Anonymous poster hash: 549cf...bb8
Skrevet

Hatt min snart 3 år og er veldig fornøyd. . Gikk fint å sette den i..husker humøret var litt svingende i starten, men det gikk seg til.. må inn å sette inn ny snart.. beste prevensjon for meg.

 

Anonymous poster hash: b49d6...806

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...