Gå til innhold

Dere på AAP..med uføreforsikring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere kutt i støtta fra nav når man får månedlie summer fra uføreforsikringen?

Anonymous poster hash: ad2d7...e2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal man ikke få. Uførepensjon skal være med å dekke inntektstapet ditt. Får du 66% fra NAV, skal forsikringen dekke deg opptil 100% (eller opp til den forsikringssummen du har valgt.)

Anonymous poster hash: bbf7f...792

Skrevet

Nei, ingen kutt hos Nav. Min uføre forsikring gjelder fra og med den dagen jeg vært sykmeldt i et år, og det er to delt. Jeg får en engangs beløp utbetalt, og den andre delen er en fast sum utbetales hver måned frem til jeg blir 67 år.

Anonymous poster hash: 159fc...f5a

Skrevet

Nei, ingen kutt hos Nav. Min uføre forsikring gjelder fra og med den dagen jeg vært sykmeldt i et år, og det er to delt. Jeg får en engangs beløp utbetalt, og den andre delen er en fast sum utbetales hver måned frem til jeg blir 67 år.Anonymous poster hash: 159fc...f5a

hva er den faste summen på?

Bare tilfeldig jeg fant ut av dette, men ikke fått sum enda...

Hi

Skrevet

Nei, ingen kutt hos Nav. Min uføre forsikring gjelder fra og med den dagen jeg vært sykmeldt i et år, og det er to delt. Jeg får en engangs beløp utbetalt, og den andre delen er en fast sum utbetales hver måned frem til jeg blir 67 år.Anonymous poster hash: 159fc...f5a

Hi

Den faste summen varierer fra forsikring til forsikring. Jeg har tegnet det via jobben. Der får jeg ca 10 200 kr i måned pluss barnetillegg på ca kr.2040 pr unge. Må skattes.

Skrevet

Hi

Den faste summen varierer fra forsikring til forsikring. Jeg har tegnet det via jobben. Der får jeg ca 10 200 kr i måned pluss barnetillegg på ca kr.2040 pr unge. Må skattes.

Og en gang summen er heldigvis høy :)

Skrevet

HiAnonymous poster hash: ad2d7...e2b

Den faste summen varierer fra forsikring til forsikring. Jeg har tegnet det via jobben. Der får jeg ca 10 200 kr i måned pluss barnetillegg på ca kr.2040 pr unge. Må skattes.Anonymous poster hash: 159fc...f5a

Og en gang summen er heldigvis høy :)Anonymous poster hash: 159fc...f5a

det er ikke ille da :) om jeg får så mye, så vil jeg få mer utbetalt som ufør enn når jeg jobba :)

Skrevet

HiAnonymous poster hash: ad2d7...e2b

Den faste summen varierer fra forsikring til forsikring. Jeg har tegnet det via jobben. Der får jeg ca 10 200 kr i måned pluss barnetillegg på ca kr.2040 pr unge. Må skattes.Anonymous poster hash: 159fc...f5a
Og en gang summen er heldigvis høy :)Anonymous poster hash: 159fc...f5a
det er ikke ille da :) om jeg får så mye, så vil jeg få mer utbetalt som ufør enn når jeg jobba :)

Ja, for deg ja, men dessverre taper jeg masse siden jeg tjener langt over 6G :( Håpet mitt er at de spesialister finner ut hva som feiler med meg, og gir meg riktig medisinering før 52 uker har gått. For jeg ønsker og håper å komme tilbake i jobb igjen :) Men akkurat nå ser situasjonen ganske mørkt ut. For tida begynner å renne fra meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...