Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Får dere kutt i støtta fra nav når man får månedlie summer fra uføreforsikringen? Anonymous poster hash: ad2d7...e2b
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Det skal man ikke få. Uførepensjon skal være med å dekke inntektstapet ditt. Får du 66% fra NAV, skal forsikringen dekke deg opptil 100% (eller opp til den forsikringssummen du har valgt.) Anonymous poster hash: bbf7f...792
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Nei, ingen kutt hos Nav. Min uføre forsikring gjelder fra og med den dagen jeg vært sykmeldt i et år, og det er to delt. Jeg får en engangs beløp utbetalt, og den andre delen er en fast sum utbetales hver måned frem til jeg blir 67 år. Anonymous poster hash: 159fc...f5a
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Nei, ingen kutt hos Nav. Min uføre forsikring gjelder fra og med den dagen jeg vært sykmeldt i et år, og det er to delt. Jeg får en engangs beløp utbetalt, og den andre delen er en fast sum utbetales hver måned frem til jeg blir 67 år.Anonymous poster hash: 159fc...f5a hva er den faste summen på? Bare tilfeldig jeg fant ut av dette, men ikke fått sum enda... Hi Anonymous poster hash: ad2d7...e2b
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #5 Skrevet 31. august 2015 Nei, ingen kutt hos Nav. Min uføre forsikring gjelder fra og med den dagen jeg vært sykmeldt i et år, og det er to delt. Jeg får en engangs beløp utbetalt, og den andre delen er en fast sum utbetales hver måned frem til jeg blir 67 år.Anonymous poster hash: 159fc...f5a hva er den faste summen på? Bare tilfeldig jeg fant ut av dette, men ikke fått sum enda... Hi Anonymous poster hash: ad2d7...e2b Den faste summen varierer fra forsikring til forsikring. Jeg har tegnet det via jobben. Der får jeg ca 10 200 kr i måned pluss barnetillegg på ca kr.2040 pr unge. Må skattes. Anonymous poster hash: 159fc...f5a
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #6 Skrevet 31. august 2015 Nei, ingen kutt hos Nav. Min uføre forsikring gjelder fra og med den dagen jeg vært sykmeldt i et år, og det er to delt. Jeg får en engangs beløp utbetalt, og den andre delen er en fast sum utbetales hver måned frem til jeg blir 67 år.Anonymous poster hash: 159fc...f5a hva er den faste summen på? Bare tilfeldig jeg fant ut av dette, men ikke fått sum enda... Hi Anonymous poster hash: ad2d7...e2b Den faste summen varierer fra forsikring til forsikring. Jeg har tegnet det via jobben. Der får jeg ca 10 200 kr i måned pluss barnetillegg på ca kr.2040 pr unge. Må skattes. Anonymous poster hash: 159fc...f5a Og en gang summen er heldigvis høy Anonymous poster hash: 159fc...f5a
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #7 Skrevet 31. august 2015 Nei, ingen kutt hos Nav. Min uføre forsikring gjelder fra og med den dagen jeg vært sykmeldt i et år, og det er to delt. Jeg får en engangs beløp utbetalt, og den andre delen er en fast sum utbetales hver måned frem til jeg blir 67 år.Anonymous poster hash: 159fc...f5a hva er den faste summen på?Bare tilfeldig jeg fant ut av dette, men ikke fått sum enda... HiAnonymous poster hash: ad2d7...e2b Den faste summen varierer fra forsikring til forsikring. Jeg har tegnet det via jobben. Der får jeg ca 10 200 kr i måned pluss barnetillegg på ca kr.2040 pr unge. Må skattes.Anonymous poster hash: 159fc...f5a Og en gang summen er heldigvis høy Anonymous poster hash: 159fc...f5a det er ikke ille da om jeg får så mye, så vil jeg få mer utbetalt som ufør enn når jeg jobba Anonymous poster hash: ad2d7...e2b
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #8 Skrevet 31. august 2015 Nei, ingen kutt hos Nav. Min uføre forsikring gjelder fra og med den dagen jeg vært sykmeldt i et år, og det er to delt. Jeg får en engangs beløp utbetalt, og den andre delen er en fast sum utbetales hver måned frem til jeg blir 67 år.Anonymous poster hash: 159fc...f5a hva er den faste summen på?Bare tilfeldig jeg fant ut av dette, men ikke fått sum enda... HiAnonymous poster hash: ad2d7...e2b Den faste summen varierer fra forsikring til forsikring. Jeg har tegnet det via jobben. Der får jeg ca 10 200 kr i måned pluss barnetillegg på ca kr.2040 pr unge. Må skattes.Anonymous poster hash: 159fc...f5a Og en gang summen er heldigvis høy Anonymous poster hash: 159fc...f5a det er ikke ille da om jeg får så mye, så vil jeg få mer utbetalt som ufør enn når jeg jobba Anonymous poster hash: ad2d7...e2b Ja, for deg ja, men dessverre taper jeg masse siden jeg tjener langt over 6G Håpet mitt er at de spesialister finner ut hva som feiler med meg, og gir meg riktig medisinering før 52 uker har gått. For jeg ønsker og håper å komme tilbake i jobb igjen Men akkurat nå ser situasjonen ganske mørkt ut. For tida begynner å renne fra meg... Anonymous poster hash: 159fc...f5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå