Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Har søkt på en stilling og vet at intervjueren skulle se på søknader forrige uke og kalle inn til intervju denne uka og neste uke. Ble usikker på formuleringen (altså, skulle det kalles inn forrige uke til intervju denne og neste uke, eller skulle det kalles inn denne uka til intervju denne uka + neste uke? ), så jeg sende en melding i dag like etter klokka 16 og spurte om intervjueren hadde kalt inn de som var aktuelle eller om han kom til å gjøre det denne uka. Da fikk jeg til svar at "Ring meg i morgen vedr. denne saken Er ledig mellom 13 og 14". Vil det si at det mest sannsynig kommer et avslag? (I så fall vil jeg være mest mulig forberedt på det .. Intervjueren er noen jeg kjenner gjennom vennekresten til datteren min og jeg ønsker ikke at det skal bli kleint om vi møtes ved noen anledninger senere..) Anonymous poster hash: e95aa...3cf
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Oj, du har greid å lage to tråder om dette på kort tid faktisk. Hva de vil si er det ingen som vet, det får du vite i morgen kl. 13.01 når du ringer. Hvis det er et smiletegn, som du har skrevet hadde jeg tatt det positivt, men fasiten får du uansett ikke før i morgen. Anonymous poster hash: 785af...149
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Oi! Trodde denne forsvant fordi jeg ikke fant innlegget etter jeg postet det. Oops! Moderator kan gjerne slette denne.. Anonymous poster hash: e95aa...3cf
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Fikk samme beskjed for en stund siden, viser seg at det er nærmere 200søkere og ting tar lengre tid enn forventet Anonymous poster hash: 4b3ae...1fc
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #5 Skrevet 31. august 2015 Jeg ville tolket det som om du var aktuell! Ingen har lyst å gi avslag personlig, dersom han enkelt kunne kvittet seg med deg ved å svare "dessverre" på sms Anonymous poster hash: f82b6...a66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå