Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Aner ikke helt hvor lenge hun har hatt det, men la for alvor merke til det for ca. 1 mnd. siden. Fine tenner og pusser godt morgen og kveld. Hjelper litt når vi pusser tungen, men er fortsatt ikke bra. Hun har vert testet for cøliaki to ganger, men begge testene har vert negative. Lest at man kan få dårlig ånde av det... Hun har alltid vert mye oppblåst, men ikke hatt vondt. Legen har sagt at det ikke alltid er lett å finne ut på prøver om det er noe når hun er så liten. Er vel 7-8 mnd. siden vi tok prøver sist... Kunne også være at hun reagerte på melkeproteiner. Noen med erfaring? Anonymous poster hash: be071...1bd
Plutselig_gravid Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Kommer sikkert fra halsen/mandlene :-) barna mine har også dårlig ånde i perioder.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Kommer sikkert fra halsen/mandlene :-) barna mine har også dårlig ånde i perioder. Det at hun er litt forkjølet liksom? Anonymous poster hash: be071...1bd
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Kanskje det er reflux? Anonymous poster hash: 75eec...2d9
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #5 Skrevet 31. august 2015 Min på tre har samme problem. Tannlegen sa det mest trolig kom fra magen. Er verre morgenene h*n har spist grøt laget på melk kvelden før. Anonymous poster hash: c1c4e...313
Lille krøll Skrevet 31. august 2015 #6 Skrevet 31. august 2015 Hadde dødelig ånde når jeg spiste ting jeg ikke tålte. Aldri vondt i magen men ustabil til tider. Tåler ikke gluten eller kasein (en av tre bestandsdeler i melk). Forsvant over natten når jeg kuttet dette. Finn ut om hun har cøliaki før dere kutter, jeg kan umulig spise gluten i 4 mnd som kreves for å få betent nok tarm for å få stønad fra NAV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå