Gå til innhold

Er det farlig å slikke andre i rumpa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lo godt av det mentale bildet av mannens bakre parti surret inn i gladpack klar for slikking. :D

Anonymous poster hash: fae1e...415

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slikker mannen rett som det er i rumpa jeg, men stikker ikke tunga inni nei😂

Anonymous poster hash: d270e...143

Skrevet

Jeg og min mann gjør det innimellom. Vært sammen i 11 år og aldri blitt syke av det. Krever ekstrem renslighet da....Anonymous poster hash: 5ab68...5a8

Bruker dere noe imellom? F.eks. Gladpack, kondom el.l? Eller bare rett på? Og bruker dere klyster først (om dere stikker tunge eller fingre inn)?

HIAnonymous poster hash: e7280...dbd

Krever ikke ekstrem renslighet, men normal.

Anonymous poster hash: dcefe...5c5

Gjest Antarctica
Skrevet

Elsker tittelen her. "Er det farlig å slikke ANDRE i rumpa?"

Hva om vi prøver med "Er det farlig å slikke seg SELV i rumpa?"

Bildene på netthinnen blir om mulig enda merkeligere.

Skrevet

For å svare på spørsmålet ditt: Det vil være en fare for å overføre bakterier fra anus til munn. Hva som vil skje med disse bakteriene er noe tilfeldig og kommer an på hva slags bakterier du oralt får i deg. Det kan være snakk om e-coli bakterier, og de vil du ikke få i deg ;)

Litt utenom: Jeg gulpet litt i munnen min når jeg så for meg scenarioet anusslikking :haar:

Skrevet

Sånn ca like farlig som å slikke doskåla..

Anonymous poster hash: 46fd8...dc5

Skrevet

Det kan selvfølgelig være en bakterie eller to der. Akkurat som det er på håndtaket på handlekurven. Der er det mye dritt der, og den dritten får du i deg når du spiser noe etterpå. (Nei, du trenger ikke fortelle meg at du spriter hendene etter en butikktur).

Det som er enda eklere med det er at det er bæsjen til noen du ikke engang kjenner.

Da synes jeg det blekner at jeg slikker min gullende rene kjæreste i rumpa. Og han meg. Det er bare deilig!!!

Anonymous poster hash: 7d2e5...e29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...