Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Vi jobber alle turnus og prøver og møtes i helger. Mange helger jobber vi jo. Aldri passer det for alle! Og helger de kan er jeg feks alene ned unger. Flere som har d sånn? Har ikke venner i nabolaget uheldigvis... Holder kontakten da. Anonymous poster hash: 56a0f...872
TPK Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Dere må ikke treffes alle samtidig da! Og kan dere ikke finne på noe med barna? Eller går dere bare på byen?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Hmm - med familie så er det ikke så høyt prioritert. Jeg har en 3-4 venninner jeg snakker med på telefonen jevnlig. Møter en eller flere av dem noen ganger i året. Gjerne da med hele familien. Anonymous poster hash: 8c5e1...5ed
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Får heller aldri tid til å møte "alle" på en gang. Så derfor blir det til at jeg møter en eller to stk om gangen. Anonymous poster hash: 04407...49f
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #5 Skrevet 31. august 2015 Velkommen til virkelighetens verden! Jeg jobber ikke turnus, og har ikke venner som gjør det heller, men det er sjelden alle venninnene greier å møtes samtidig. Vi har alle barn fra barneskolealdwr og oppover, og det er alltid noe som skjer som gjør at ikke alle kan være med; unger som skal følges på trening og turnering, jobb, foreldremøter, mannens avtaler osv. Her setter vi opp avtaler med jevne mellomrom slik at alle kan prøve å ordne seg "fri" i god tid. Allikevel er det alltid noe som krasjer for noen. Sånn er livet bare Anonymous poster hash: fb82b...7bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå