Gå til innhold

Vanskelig og finne tid med venninner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi jobber alle turnus og prøver og møtes i helger. Mange helger jobber vi jo. Aldri passer det for alle! Og helger de kan er jeg feks alene ned unger. Flere som har d sånn? Har ikke venner i nabolaget uheldigvis... Holder kontakten da.

Anonymous poster hash: 56a0f...872

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere må ikke treffes alle samtidig da! Og kan dere ikke finne på noe med barna? Eller går dere bare på byen?

Skrevet

Hmm - med familie så er det ikke så høyt prioritert. Jeg har en 3-4 venninner jeg snakker med på telefonen jevnlig. Møter en eller flere av dem noen ganger i året. Gjerne da med hele familien.

Anonymous poster hash: 8c5e1...5ed
Skrevet

Får heller aldri tid til å møte "alle" på en gang. Så derfor blir det til at jeg møter en eller to stk om gangen.

Anonymous poster hash: 04407...49f

Skrevet

Velkommen til virkelighetens verden!

Jeg jobber ikke turnus, og har ikke venner som gjør det heller, men det er sjelden alle venninnene greier å møtes samtidig.

Vi har alle barn fra barneskolealdwr og oppover, og det er alltid noe som skjer som gjør at ikke alle kan være med; unger som skal følges på trening og turnering, jobb, foreldremøter, mannens avtaler osv.

Her setter vi opp avtaler med jevne mellomrom slik at alle kan prøve å ordne seg "fri" i god tid. Allikevel er det alltid noe som krasjer for noen. Sånn er livet bare :)

Anonymous poster hash: fb82b...7bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...