Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 I to år har jeg vært av og på med en mann, han har vekslet mellom meg og en annen. I tillegg drikker han for mye. Har kuttet all kontakt med han for snart et år siden, men nå ringte han og sier at han er ferdig med å "surre" rundt og vil ha en ny sjanse med meg..Han er 40 år og oppfører seg som en 14-åring. Jeg tror ikke voksne menn plutselig forandrer seg og blir "ordentlige", men han påstår det.. Anonymous poster hash: 837c2...9e6
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Jeg tror i utgangspunktet at mennesker har et stort potensiale til forandring, men i dette tilfellet høres det ut som ren ønsketenking å tro det. Anonymous poster hash: 7db52...cfd
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 En ungdom kan forandre seg, men en voksen mann i 40- årene har jeg liten tro på kan forandre seg.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Alle kan vel forandre seg... Men kanskje ikke totalt og på så kort tid? Normalt å forandre seg over tid da. Høres ut som denne mannen har en 40 års krise... Men hvem vet? Kanskje har det skjedd noe som har gitt han et nytt syn på livet? Anonymous poster hash: 55804...536
kristinehufine Skrevet 31. august 2015 #5 Skrevet 31. august 2015 Tenker det er like lett/vanskelig for han å forandre seg som alle andre. Kommer vel mer an på om han vil?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #6 Skrevet 31. august 2015 Jeg har vel ikke helt troen på at han har forandret seg så veldig. Ikke når jeg får en mld der han skriver at han ville gi meg den nye adressen slik at jeg finner han om jeg blir skamkåt..Menn altså, jeg blir aldri klok på dem!! Anonymous poster hash: 837c2...9e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå