Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #26 Skrevet 31. august 2015 Jeg veide ca 55 kg før graviditet, fødte for 7 mnd siden og står bom stille på 74 kg .... Vil ikke storslanke meg så lenge jeg ammer pga miljøgifter, men er 0,5- 1 kg i uka nok til å frigjøre skadelige miljøgifter?? Anonymous poster hash: f7ed0...557 Kjenner at jeg lurer veldig på hva slags miljøgifter du skal frigjøre ved å kutte snop, snacks og brus, spise sunt og variert, drikke godt med vann og bevege deg litt mer?? Faktisk et ganske tåpelig argument.... Anonymous poster hash: 7f479...c7c Ikke fortell at du ikke forstår dette...jeg blir skremt over at så lite opplyste mennesker har mulighet til å rådgi andre 😨 Miljøgiftene ligger inni fettcellene og frigjøres når man slanker seg, derav oppstår problematikken slanking i forhold til gravide /ammende. Anonymous poster hash: 5a08a...bb7 Jeg har gått ned alle svangerskaps-kilo, så er "gammelt" fett som må slankes ..... Anonymous poster hash: f7ed0...557
Salomine Skrevet 31. august 2015 #27 Skrevet 31. august 2015 Jeg tenker at det vil jeg ikke uttale meg om uten å ha sett deg. Kan hende du kunne gått ned litt, men kan og hende du ikke trenger det ut fra kroppsbygning osv. Angående amming så er vi ganske mange som ikke opplevde vektreduksjon før etter avsluttet amming. Ikke alltid det stemmer at amming gir tap av vekt.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #28 Skrevet 31. august 2015 Jeg er 1,71 høy og veier 74 kg. Tenker jeg er minst 10 kg for mye... Anonymous poster hash: c7a78...d36 Stemmer ganske greit. Jeg er 172 høy og tok en test hos en dame som fant ut hvor mye jeg måtte veie for å ha "normalvekt" og det var 67,5 kg. Anonymous poster hash: dfe16...1ce
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #29 Skrevet 31. august 2015 Kjenner jeg blir en smuuuule oppgitt når jeg leser at folk er "redde" for å gå ned i vekt pga miljøgiftene. Det å gå inn for å slanke seg når man ammer er kanskje ikke det lureste. Jeg tenker at vi alle er forskjellige og man kjenner på sin egen kropp hva som er greit og funker for seg. Jeg har normalt kosthold, men koser meg med en sjokolade bit om jeg har lyst på det. Går turer og jogger. Jeg har en baby på 6 mnd som jeg fullammer og det krever mye energi. Jeg kjenner på kroppen når jeg må spise mer. Så det jeg prøver å si: Lytt til kroppen og beveg deg så vil kiloene gå ned etterhvert. Jeg har ikke stresset og er nå på -3 kg fra normalvekten min. Anonymous poster hash: dfe16...1ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå