Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Har festet seg i hodet mitt. Jeg har mest lyst og bare gråte! Stakkars små! :-( idag gir jeg vekk vår relativt nye bæresele som skal ned til mødre som må bære sine små veldig langt. Kan man sende med klær også? Har masse barneklær fra babyklær til str 128 etter mine jenter. Vår familie er ikke rik. Men vi har mat, tørre klær og et trygt hjem. Vi trenger ikke flykte eller være redd. Kjenner denne saken har berørt meg sterkt :-( Anonymous poster hash: ea1c7...4cc
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Har festet seg i hodet mitt. Jeg har mest lyst og bare gråte! Stakkars små! :-( idag gir jeg vekk vår relativt nye bæresele som skal ned til mødre som må bære sine små veldig langt. Kan man sende med klær også? Har masse barneklær fra babyklær til str 128 etter mine jenter. Vår familie er ikke rik. Men vi har mat, tørre klær og et trygt hjem. Vi trenger ikke flykte eller være redd. Kjenner denne saken har berørt meg sterkt :-( Anonymous poster hash: ea1c7...4cc Hvor kan man sende bæreseler? Har to mei taier og to slynger jeg vil gi bort. Anonymous poster hash: 491e3...e30
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Har festet seg i hodet mitt. Jeg har mest lyst og bare gråte! Stakkars små! :-( idag gir jeg vekk vår relativt nye bæresele som skal ned til mødre som må bære sine små veldig langt. Kan man sende med klær også? Har masse barneklær fra babyklær til str 128 etter mine jenter. Vår familie er ikke rik. Men vi har mat, tørre klær og et trygt hjem. Vi trenger ikke flykte eller være redd. Kjenner denne saken har berørt meg sterkt :-( Anonymous poster hash: ea1c7...4cc Hvor kan man sende bæreseler? Har to mei taier og to slynger jeg vil gi bort. Anonymous poster hash: 491e3...e30 Facebook gruppe som heter Dråpe i havet, sjekk ut der Anonymous poster hash: ea1c7...4cc
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Har festet seg i hodet mitt. Jeg har mest lyst og bare gråte! Stakkars små! :-( idag gir jeg vekk vår relativt nye bæresele som skal ned til mødre som må bære sine små veldig langt. Kan man sende med klær også? Har masse barneklær fra babyklær til str 128 etter mine jenter. Vår familie er ikke rik. Men vi har mat, tørre klær og et trygt hjem. Vi trenger ikke flykte eller være redd. Kjenner denne saken har berørt meg sterkt :-( Anonymous poster hash: ea1c7...4cc Hvor kan man sende bæreseler? Har to mei taier og to slynger jeg vil gi bort. Anonymous poster hash: 491e3...e30 Facebook gruppe som heter Dråpe i havet, sjekk ut der Anonymous poster hash: ea1c7...4cc Jeg finner ikke den gruppa, jeg. Anonymous poster hash: 588c6...7b7
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #5 Skrevet 31. august 2015 Dråpen i havet, sorry. Fant den lett Anonymous poster hash: ea1c7...4cc
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #6 Skrevet 31. august 2015 Folkens: gi til de større innsamlingsaksjonene. Mye humbug blandt de små.... Anonymous poster hash: 51df7...dea
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #7 Skrevet 31. august 2015 så lei.... driter faktisk i det Anonymous poster hash: 5b6fa...e88
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #8 Skrevet 31. august 2015 så lei.... driter faktisk i det Anonymous poster hash: 5b6fa...e88 Det verste er jo at du skryter av det også. I ditt neste liv ønsker jeg deg samme skjebne. Anonymous poster hash: d53ce...b11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå