Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Etter en sommer med lite fysisk aktivitet pga sykdom turte jeg endelig å gå på vekta. 65 kg!!!! viste den!!! Jeg skal da veie 58 for søren! Nå må jeg ta tak, formen er heller laber så deg er kosthold med moderat aktivitet som gjelder, men har du noen tips til meg? Hva kan være lurt å ha i bakhånd for søtsuget? Finnes det noen fantastiske retter med lite kalorier? Hvor er de skjulte fellene? Hva slags øvelser kan være greie for noen som har vært nesten sengeliggende i flere måneder og som ikke ødelegger mer? Hvordan holder du deg på linjen? Hva er din motivasjonsfaktor? Anonymous poster hash: f3ada...150
TPK Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Personlig har jeg alltid sukkerfrie pastiller i bakhånd om suget blir for sterkt. Bær med lett vaniljeyoghurt spiser jeg en del av, og banan. Typiske feller er oljer, dressinger, fløte, sauser og selvsagt det alle vet som godteri, boller, kaker, chips o.l. Begynn med gåturer, der klarer de fleste og du kan styre belastningen selv. Ellers bør du gjøre øvelser for kjernemuskulaturen, den må være på plass før du begynner med annen trening. Google core training eller kjernemuskulatur for eksempler. Last ned en gratis kalori-app, f.eks Lifesum eller Myfitnesspal, så får du oversikten. Sett deg et realistisk mål, det er ikke om å gjøre å gå ned fortest mulig. F.eks ned de 7 kg før jul eller julebordet.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Gå tur! Deilig for både kropp og sjel,hehe. Lett å tilpasse uansett hvilken form du er i. Finn ett tempo der du blir litt svett og samtidig holder ut over tid. ☺☺ Ang. mat.... Spis ofte og lite, ikke vent så lenge mellom måltidene at du blir "oversulten" og spis passe sakte, så du kjenner når du blir mett. ☺☺ Motivasjon kommer når du ser og kjenner at det går riktig vei! (Bruk pulsklokke med gps eller en applikasjon, f.eks. Endomondo, til turene. Å sammenligne tid, lengde osv, på turene gir litt konkurranse til deg selv.)☺☺ Søt-sug????? Tja, finner du en oppskrift for å slippe Søt-sug, DEL DEN MED MEG!!! 😄😄😄 Anonymous poster hash: 1a058...c46
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Vær forsiktig med leddene dine, og ikke minst ryggen! Svøm og gå, litt forsiktig styrke. Lykke til Anonymous poster hash: 785a1...852
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå