Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Hvor lenge etter første graviditetssymptom testet du positivt? Kan man virkelig være gravid med symptomer og få negativ test? Anonymous poster hash: 07a2c...69a
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Merket på brystene at de var hovne. Testet og fikk positiv ved 4+2. Var hos lege en uke etter, fikk negativ test der... Ble tatt blodprøve som var positiv. Vent et par dager, test på ny. Anonymous poster hash: 61afb...46b
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Okei. Er 4 dager over tiden nå, testet på torsdag og fikk negativ test. Har masse symptomer, men det kan godt hende det bare er psykisk. Uansett ingen mens, og mye rart som skjer i kroppen. Trodde at når man fikk symptomer så var hcg høyt nok til å gi utslag, men mulig jeg tar feil. Hi Anonymous poster hash: 07a2c...69a
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #5 Skrevet 31. august 2015 Kan være testen det er feil med, sånn som den jeg tok hos legen Anonymous poster hash: 61afb...46b
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #6 Skrevet 31. august 2015 Hehe mulig det. Får ta en ny test om noen dager, da. Takk for svar! Hi Anonymous poster hash: 07a2c...69a
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #7 Skrevet 31. august 2015 Hvis du er over tiden så er det veldig sjeldent negativt resultat er feil, dessverre. Men det skjer jo. Men det er større sannsynlighet at du har hatt EL litt forsinket. Da forskyver jo også mensen seg også. Symptomer på mens og graviditet er ofte like, også kan man føle ting når man gjerne vil være gravid. Men kanskje var EL seinere enn vanlig, å så får du positiv test snart Lykke til! Anonymous poster hash: 3d021...bd2
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #8 Skrevet 31. august 2015 Testet som sagt på torsdag, på ikm. Ikke testet etter det. synes bare det er rart den var negativ. Takk for lykkeønsker Hi Anonymous poster hash: 07a2c...69a
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #9 Skrevet 31. august 2015 Psyken vår er mektig, man kan få symptomer av å tro at man er gravid og ikke være gravid. Har opplevd det tre ganger selv, var ikke gravid. De to gangene jeg virkelig var gravid så var det annerledes, mer intenst og jeg visste at jeg var gravid før jeg testet, tvilte ikke. Selvfølgelig er folk forskjellig. Men som sagt psyken din kan narre deg! Anonymous poster hash: 9cc24...673
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå