Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Jeg var syk fire dager forrige uke, men helt frisk i helga. Nå våknet jeg med kvalme og diaré. Føler ikke jeg må spy og er egentlig i Ok form. Syns det er pyton å ringe meg syk i dag igjen, så lurer på om det er greit å prøve å gå på jobb? Datter på 15 år har nettopp kastet opp, så vi har det jo i hus, men som sagt så kommer det ikke den veien på meg. Jeg jobber i åpent kontorlandskap. Anonymous poster hash: 074f5...863
MarianeA Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Nei.....ganske enkelt. Man drar ikke på jobb og smitter alle de andre.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Da var hjemme tirs- fred, frisk i helgen, diaré nå? Anonymous poster hash: 32d92...0e4
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Da var hjemme tirs- fred, frisk i helgen, diaré nå? Anonymous poster hash: 32d92...0e4 Ja😳 og kvalm nå... Er vel egentlig ikke et spørsmål nå, men jeg hater å melde meg sjuk. Spesielt siden jeg var i fin form i helgen. Hi Anonymous poster hash: 074f5...863
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #5 Skrevet 31. august 2015 Du kan være smittsom selv om du ikke spyr. I tillegg kan du risikere og drite deg ut... Det gjorde jeg sist jeg hadde diare, og du verden så glad jeg er jeg var hjemme da! Skikkelig rennræv er vanskelig å holde igjen... Anonymous poster hash: 11b23...914
TPK Skrevet 31. august 2015 #6 Skrevet 31. august 2015 Nei, det høres ut som en dårlig ide. Men vær obs på at helgen teller med som sykedager når du er syk fredag og mandag. Så nå er du oppe i 7 dager. Hvis det er IA-bedrift kan du ha 8 dager egenmelding i strekk før du må ha sykemelding. Hvis ikke det er IA-bedrift er det bare 3, så da hadde du vel fått beskjed allerede forrige uke.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #7 Skrevet 31. august 2015 Du må ha sykemelding. Jeg vil nok tro at både kolleger og arbeidsgiver reagerer om du har vært frisk i helga og særlig om du evt har lagt it feks ting på Facebook osv. Anonymous poster hash: 76630...6b0
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #8 Skrevet 31. august 2015 Ligger selv i senga m omgsyke. Grusomt - ikke dra på jobb og utsett andre for smitte!!! Forskjell på åpent landskap og kontorer med lukkede dører.. Anonymous poster hash: cbac8...8c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå