Gå til innhold

Har løpt 55 km denne uka. Bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller dårlig!? Sett med løpe-øyne?

Anonymous poster hash: c5620...261

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra I forhold til hva?

Anonymous poster hash: fc82c...34d

Skrevet

👏?

😂

Anonymous poster hash: bbc66...d7e

Skrevet

🏃👀

Anonymous poster hash: bbc66...d7e

Skrevet

Jeg hadde blitt skuffet over egen innsats, men du må jo bare si deg fornøyd om det er bra for deg..

Anonymous poster hash: 5fb30...879

Skrevet

Er du fornøyd sjøl?

Skrevet

Tja, er målet og bli kjappere på distanser mellom 5 og 10 km, er det kanskje for langt,- du skulle løpt kortere, men hardere.

Er målet maraton dette året, så er det helt ok og ligge på ukentlig,- er det løp til helga som kommer,- så spiller intensitet inn like mye som distans i forhold til passe/for mye

Om du jogger/løper for og løpe og det er "sin trening",- så er det vel helt greit. Drøye 10km 5 dager i uka er ok. Spørs jo hvor lang tid man bruker på 10km. Selv liker jeg ikke være borte på trening mye over 1t, og det tilsvarer 10km +/- for min del. Mye ut over det,- så føler jeg barna må lide for min trening. Men 1 t om dagen, stort sett gjort unna mens jeg venter på at barna blir ferdig med sin aktivitet,- det går greit. I helgene tar jeg det før barna står opp. Har mål om minimum 40 km i uka,- samt to økter med jillian michales og 1000m svømming. Har uker med over 50 jeg også. men ikke til vanlig. Skal jeg løpe halvmaraton ligger jeg annenhver uke i en periode på mellom 60 og 70 km (3-4 mndr før løpet og frem til det starter). Men det er fordi jeg HATER intervaller og forbereder meg ved og løpe distansen/tilnærmet distansen regelmessig. 20km mot 10 et par -tre ganger i uka blir fort km...

Anonymous poster hash: 52a15...b04
Skrevet

Det er sikkert 50 km mer en da aller fleste her inne.

Anonymous poster hash: 7a346...769
Skrevet

Klart det er bra!

Uavhengig av hvor lang tid du bruker eller hvor langt du løper hver gang.

Svært mange trener ikke i det hele tatt, men du tar vare på helsen.

Tommel opp!

Skrevet

Synes det er bra jeg. Er en del i skogen selv, prøver å jogge litt, men turene er som regel kun på 3-4 km. Og det er kanskje 3-4 ganger i uken. Hvis du klarer drøye 10 km 5 ganger i uken vil jeg si det er ganske bra. :tommel:

Anonymous poster hash: 3c233...bed
Skrevet

Veldig bra, hi. Vær stolt av deg selv!

Ikke hør på hønene her inne, late feite kjerringer.

Anonymous poster hash: 76be3...faa

Skrevet

Veldig bra synes nå jeg :)

Selv ligger jeg på ca 35-40 km i uka, og er førnøyd med det, og har tenkt å stille til halvmaraton til helga. 

Skrevet

Veldig bra, hi. Vær stolt av deg selv!

Ikke hør på hønene her inne, late feite kjerringer.

Anonymous poster hash: 76be3...faa

Jeg er enig i at det er bra! Men å si at de andre som har svart er feite late kjerringer når de åpenbart løper mye blir for dumt. Du synker ned på de andres nivå og mister troverdighet. Man MÅ ikke kaste dritt for å få frem et poeng.

Anonymous poster hash: eb1b3...635

Skrevet

Jeg syns det er bra. Trener du til noe spesielt? Jeg ligger på 40 - 60 km i uka, og har halvmaraton som favorittdistanse. Varierer løpeturene mye. Forskjellige intervaller, langturer og progressive økter, både på mølle, terreng og asfalt. 

Anonymous poster hash: c2bfc...0e2
Skrevet

Det er 55 mer enn meg! :)

Akkurat det jeg hadde tenkt å skrive 😂

Anonymous poster hash: f8920...7ff

Skrevet

Ja, du har løpt mye denne uken. Jeg løper ca 5 -6 km 3 ganger i uka, i tillegg til annen trening da. Det blir jo da maks 18 km. Synes det er bra jeg:)

Anonymous poster hash: 88012...8da
Skrevet

Jeg syns det er bra. Trener du til noe spesielt? Jeg ligger på 40 - 60 km i uka, og har halvmaraton som favorittdistanse. Varierer løpeturene mye. Forskjellige intervaller, langturer og progressive økter, både på mølle, terreng og asfalt.

Skal løpe halv til helga! Men målet er hel for første gang i Oslo den 18. Tørr derfor ikke overdrive distansene. Løp 18 i går uten problem i det heletatt.

Er vanskelig å vite fart og distanser og mat fram mot maraton den 18...

Skrevet

Vanskelig å vite hva som er riktig, mente jeg..

Skrevet

Skal løpe halv til helga! Men målet er hel for første gang i Oslo den 18. Tørr derfor ikke overdrive distansene. Løp 18 i går uten problem i det heletatt.

Er vanskelig å vite fart og distanser og mat fram mot maraton den 18...

Jeg har aldri løpt helmaraton, noe som var målet denne høsten før jeg ble gravid igjen :) Jeg har løpt opp mot 35 km på trening uten problemer, det kun med litt drikke og banan med meg. Jeg tenker du vil klare det helt fint. Lykke til!

Skrevet

Takk😊 gleder meg til halvmaraton, gruer veldig til hel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...