Gå til innhold

Min far er psykopat.. Har han rett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han mener at imed jeg går til traumebehandling vil de vrenge hjernen min.....

Nok et patetisk triks ifra han? Hva tror dere? 

Anonymous poster hash: 20d07...e3a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, nok et triks for å kontrollere deg.

Og nok et forøk fra hans side til å fraskrive seg ethvert ansvar for sin egen oppførsel.

Hold avstand - diskuter det med behandleren din, kan hende det beste for deg er å holde avstand fra din far.

Anonymous poster hash: 8aa7a...4f2
Skrevet

Ja, var det jeg trodde. Takk :) 

Anonymous poster hash: 20d07...e3a
Skrevet

Måtte til psykolog pga anorexia. Siden jeg bare var 15-16 år,-måtte familien være med noen gang. "Familieterapi":..

Psykologtimene var så og si det var det verste under hele behandlingen. Sondemating var mindre nedverdigende enn og prate med psykolog. Denne skulle på død og liv finne en ÅRSAK til anorexia. Det var ene og alene et ønske om og bli litt slankere. Var 180 cm og nesten 80 kilo som 14 åring.. men neida,- måtte jo være mobbing, misbruk, mishandling eller psykelig opptatt av orden og kontroll... Det er faktisk bevist at veldig lite matinntak over tid,- skaper anorexia i hodet på veldig mange. Enten matinntaket er frivillig eller ufrivillig. Fanger fra holocaust opplevde faktisk dette etter frigjøringen...

begynte og grave og spørre om onkler og pappa og bestefedre og de hadde gjort/sagt noe...Herregud,- blir flau på psykologens vegne bare jeg TENKER på det.. Familietimene var også ille. Men ikke like ille,- fikk ikke så  mye fokus jeg da. Nesten pinlig hvordan psykologen igjen skulle "finne noe" i familiehistorien som var årsak.. Herregud, vi må være verdens minst interessante  familie med tanke på hendelser, sykdommer osv.... Stakkaren PRØVDE virkelig....Men når man begynner og lete etter "svin på skogen" hos mine TIPPoldeforeldre,- bare for og finne noe annet enn "ønske om og bli slank og pen" som årsak til sykdommen min...

Nei....Altså, din far sier det nok for og få deg fra det,- men jeg vil advare deg av personlig erfaring. Vær litt kritisk. Ikke la psykologen finne årsaker til dine nåværende problem som du føler er så vanskelige at dine problem er uhåndterbare...For og si det sånn. Noen gang må man innse at man EIER de problem man har. Samme hva eller hvem som er ÅRSAK til disse,- er det bare du,- her i dag,- som kan ta tak i de og legge de bak deg/jobbe deg gjennom de..

jeg oppnådde dette da jeg ble tung nok (jada, psykologen satte et kilomål for og bli tatt som frisk,- frisknok til og ikke trenge psykisk oppfølging) til og slippe psykolog. Og da kom den psykiske helbredelsen skikkelig i gang også...men ikke så lenge jeg måtte til psykolog...

Anonymous poster hash: 75ad1...c42
Skrevet

Du må kutte all kontakt med han! Ikke hør på han, ikke les eposter og sms'er.

Klikk deg rundt på nettsiden www.psykopaten.info Jeg fikk den linken av DPS (distriktspsykiatrisk senter) fordi moren min er en psykopat...

De blir dessverre aldri bra igjen, man må holde seg unna resten av livet.

Veit hvor forferdelig og trist det er, men dette klarer du! Klem

Anonymous poster hash: 32bc4...d72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...