Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #1 Skrevet 30. august 2015 Samboer har historie med utroskap for 1,5 år siden, og for 2 måneder siden kom han hjem etter campingtur med to kompiser, og sa i fylla at han nesten havnet til sengs med en dame siden hun var svært flørtete og ble med på campingtur med dem, men at det ikke skjedde noe, var bare "rett før". Var vanskelig for meg å svelge, men jeg valgte å tro på ham. MEN! Nå har vi ryddet i campingvogna og tatt ut alt som lå der, klær, gardiner, dyner og puter med trekk osv for å lufte, vaske og sette på nytt. Blant hans klær oppdager jeg da en overtrekksbukse a la bergans og et par dameullsokker som ikke er mine (ikke en gang riktig størrelse). Mellom campingturen hans og den dagen vi ryddet ble ikke vogna brukt av noen andre. Hadde dere da trodd at det VAR skjedd noe der? Hvem i all verden tar av seg bukse og sokker uten å ville ha sex/sove der, og attpåtil etterlater dem der? Jeg har heller ingen venninner som kjenner mannen, har vært på besøk her og har samme størrelse som disse klærne. Deres tanker? Anonymous poster hash: 0050f...9aa
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #2 Skrevet 30. august 2015 Men, ble hun ikke med på denne campingturen da? Vil tro hun skiftet klær underveis på turen, så det behøver ikke nødvendigvis bety noe. Ullsokker og overtrekksbukser kan være litt varmt å ha på seg innendørs, mulig hun bare tok av seg ytterklær? Vil tro hun hadde med seg en sekk eller bag med klær, og ikke klarte å holde orden på klærne sine. Anonymous poster hash: 256f5...102
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 For en dust. Hva er poenget med å opplyse om at det "nesten" skjedde? Han hadde jeg ikke stolt et sekund på, men jeg hadde heller ikke blitt om mannen var utro en gang heller Anonymous poster hash: 506a1...bc0
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 For en dust. Hva er poenget med å opplyse om at det "nesten" skjedde? Han hadde jeg ikke stolt et sekund på, men jeg hadde heller ikke blitt om mannen var utro en gang heller Anonymous poster hash: 506a1...bc0 Han var full og skravlete vel... Anonymous poster hash: 0050f...9aa
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #5 Skrevet 31. august 2015 Men, ble hun ikke med på denne campingturen da? Vil tro hun skiftet klær underveis på turen, så det behøver ikke nødvendigvis bety noe. Ullsokker og overtrekksbukser kan være litt varmt å ha på seg innendørs, mulig hun bare tok av seg ytterklær? Vil tro hun hadde med seg en sekk eller bag med klær, og ikke klarte å holde orden på klærne sine. Anonymous poster hash: 256f5...102 Nei, hun ble med dem på turen rett fra byen, hun hadde vel ingen bag da... hun var også bare og festet gjennom natta så ble hun kjørt hjem etterpå. Kan ikke tro at man glemmer bukse og sokker når man skal hjem og ikke ringer etter dem når man oppdager at de er borte, sånne bukser koster vel rundt et par tusen. Anonymous poster hash: 0050f...9aa
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #6 Skrevet 31. august 2015 Hva definerer du som "rett før" da? Kan jo være de var nakne og klare men bare ikke hadde sex... Hadde ikke orket en mann som nesten havner i seng med andre... Anonymous poster hash: 096b6...663
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #7 Skrevet 31. august 2015 Hva definerer du som "rett før" da? Kan jo være de var nakne og klare men bare ikke hadde sex... Hadde ikke orket en mann som nesten havner i seng med andre... Anonymous poster hash: 096b6...663 Det har han ikke utdypet, da han ble edru begynte han å ro og si at de bare flørtet litt og hun var bare med på turen, ikke i nærheten av å havne til sengs med ham. Men å ta av seg klærne og ikke etterlyse dem etterpå med mindre man har gjort noe galt? Hmm... Har forresten bestemt meg for å bruke buksa selv, den er litt stor i størrelsen, men passer akkurat når man har superundertøy under Så slipper man å legge ut for fjellklær. Anonymous poster hash: 0050f...9aa
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #8 Skrevet 31. august 2015 Hadde ikke stolt på han for å si det sånn! Anonymous poster hash: acfe8...d9e
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #9 Skrevet 31. august 2015 Uansett om de har gjort noe eller ikke, er det jo rart om hun har reist videre uten klær? Anonymous poster hash: 3732e...c3c
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #10 Skrevet 31. august 2015 Uansett om de har gjort noe eller ikke, er det jo rart om hun har reist videre uten klær? Anonymous poster hash: 3732e...c3c Det er det jeg også tenker, hun må da ha gått hjem i strømpebuksa og uten sokker? Veldig merkelige greier... Men pytt sann, her har man spart to tusen på bukse Samboer reagerte forresten ikke på buksa siden han antageligvis tror at den er min. Jeg har heller ikke sagt noen ting enda, om at det ikke tilhører meg Anonymous poster hash: 0050f...9aa
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #11 Skrevet 31. august 2015 For en dust. Hva er poenget med å opplyse om at det "nesten" skjedde? Han hadde jeg ikke stolt et sekund på, men jeg hadde heller ikke blitt om mannen var utro en gang heller Anonymous poster hash: 506a1...bc0 Han var full og skravlete vel... Anonymous poster hash: 0050f...9aa Ja det forklarer jo slik oppførsel..... Anonymous poster hash: 506a1...bc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå