Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #1 Skrevet 30. august 2015 kan sette den slik at det ikke er mulig å svare anonymt? Har nettopp svart i en tråd der det ikke var mulighet til det. Det utvanner jo hele poenget med anonymforum? Trodde det bare var funksjon på forum+ for dem som betalte. Da kan jo HI i alle tråder sette dem slik at man MÅ svare med nick? Anonymous poster hash: 46ce1...b2f
sug lut Skrevet 30. august 2015 #2 Skrevet 30. august 2015 Er du pluss-medlem kan du velge å ikke få anonyme svar. Gidder du ikke betale medlemskap kan du ikke klage. Og gidder du ikke svare med nick kan du la være. Det er ikke så vanskelig.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #3 Skrevet 30. august 2015 Er du pluss-medlem kan du velge å ikke få anonyme svar. Gidder du ikke betale medlemskap kan du ikke klage. Og gidder du ikke svare med nick kan du la være. Det er ikke så vanskelig. Greit nok, men pluss-medlem er jo på forumpluss, ikke på det vanlige forumet? Jeg gidder ikke å betale medlemskapet fordi jeg ikke har interesse av disse gruppene man får tilgang til? Bare lurte på om det ble gitt slik tilgang, siden det er første gang jeg opplever å ikke kunne svare anonymt. Trenger ikke å hisse deg så opp, det var kun et spørsmål. Anonymous poster hash: 46ce1...b2f
sug lut Skrevet 30. august 2015 #4 Skrevet 30. august 2015 Er du pluss-medlem kan du velge å ikke få anonyme svar. Gidder du ikke betale medlemskap kan du ikke klage. Og gidder du ikke svare med nick kan du la være. Det er ikke så vanskelig. Greit nok, men pluss-medlem er jo på forumpluss, ikke på det vanlige forumet? Jeg gidder ikke å betale medlemskapet fordi jeg ikke har interesse av disse gruppene man får tilgang til? Bare lurte på om det ble gitt slik tilgang, siden det er første gang jeg opplever å ikke kunne svare anonymt. Trenger ikke å hisse deg så opp, det var kun et spørsmål. Anonymous poster hash: 46ce1...b2f Forum+ er hele forumet. Fordelene inkluderer også gruppe-muligheten, ja, men er ikke begrensa til det.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #5 Skrevet 30. august 2015 Er du pluss-medlem kan du velge å ikke få anonyme svar. Gidder du ikke betale medlemskap kan du ikke klage. Og gidder du ikke svare med nick kan du la være. Det er ikke så vanskelig. Greit nok, men pluss-medlem er jo på forumpluss, ikke på det vanlige forumet? Jeg gidder ikke å betale medlemskapet fordi jeg ikke har interesse av disse gruppene man får tilgang til? Bare lurte på om det ble gitt slik tilgang, siden det er første gang jeg opplever å ikke kunne svare anonymt. Trenger ikke å hisse deg så opp, det var kun et spørsmål. Anonymous poster hash: 46ce1...b2f Forum+ er hele forumet. Fordelene inkluderer også gruppe-muligheten, ja, men er ikke begrensa til det. Takk for forklaringen Anonymous poster hash: 46ce1...b2f
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #6 Skrevet 30. august 2015 Hvilken tråd er det snakk om? Anonymous poster hash: 77815...06e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #7 Skrevet 30. august 2015 Hvilken tråd er det snakk om? Anonymous poster hash: 77815...06e Pluss og minus med Norge. Anonymous poster hash: 46ce1...b2f
Gjest Sommerfuggel Skrevet 30. august 2015 #8 Skrevet 30. august 2015 Siden det er min tråd det diskuteres så kan jeg godt forklare grunnen, den er veldig enkel I tråder som dette kan det fort gå litt over styr, men diskusjonene går gjerne litt ryddigere for seg når man må svare med nick. Og jeg ønsket ikke at det skulle være en krangletråd, derfor valgte jeg å gjøre det sånn
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #9 Skrevet 30. august 2015 Jeg trodde det kun gjaldt tråder som er for de som betaler jeg. Når det "går utover" alle blir det helt feil så lenge vi er på et anonym forum. Argumentet "da er det bare å la være å svare på tråden" blir for lite gjennomtenkt. Her skal folk ha VALGET om å svare med eller uten nick. Anonymous poster hash: 77815...06e
sug lut Skrevet 30. august 2015 #10 Skrevet 30. august 2015 Jeg trodde det kun gjaldt tråder som er for de som betaler jeg. Når det "går utover" alle blir det helt feil så lenge vi er på et anonym forum. Argumentet "da er det bare å la være å svare på tråden" blir for lite gjennomtenkt. Her skal folk ha VALGET om å svare med eller uten nick. Anonymous poster hash: 77815...06e Fnis.
Gjest Sommerfuggel Skrevet 30. august 2015 #11 Skrevet 30. august 2015 Jeg trodde det kun gjaldt tråder som er for de som betaler jeg. Når det "går utover" alle blir det helt feil så lenge vi er på et anonym forum. Argumentet "da er det bare å la være å svare på tråden" blir for lite gjennomtenkt. Her skal folk ha VALGET om å svare med eller uten nick. Anonymous poster hash: 77815...06e Jeg forstår hvordan du tenker.. Men det er en frivillig funksjon man har med Forum+, og jeg valgte å benytte meg av den. Dette var en tråd der man skulle nevne positive og negative sider. Og jeg ønsket at man skulle ha muligheten til å svare ærlig uten å bli sablet ned av sinna anonyme som ikke er enig. For tro meg, det ER en mer respektfull tone i tråder der man signerer med nick
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #12 Skrevet 30. august 2015 Jeg trodde det kun gjaldt tråder som er for de som betaler jeg. Når det "går utover" alle blir det helt feil så lenge vi er på et anonym forum. Argumentet "da er det bare å la være å svare på tråden" blir for lite gjennomtenkt. Her skal folk ha VALGET om å svare med eller uten nick. Anonymous poster hash: 77815...06e Fnis. Å få Sug Lut til å fnise, høh, den så jeg ikke komme. Anonymous poster hash: 77815...06e
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #13 Skrevet 31. august 2015 Jeg trodde det kun gjaldt tråder som er for de som betaler jeg. Når det "går utover" alle blir det helt feil så lenge vi er på et anonym forum. Argumentet "da er det bare å la være å svare på tråden" blir for lite gjennomtenkt. Her skal folk ha VALGET om å svare med eller uten nick. Anonymous poster hash: 77815...06e Kjære vene. Er dette virkelig et problem for deg? Huff. Anonymous poster hash: 98db6...a44
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #14 Skrevet 31. august 2015 Er SUG LUT forum+ medlem?? det er da virkelig under hennes verdighet. Anonymous poster hash: 095da...ae8
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #15 Skrevet 31. august 2015 Jeg trodde det kun gjaldt tråder som er for de som betaler jeg. Når det "går utover" alle blir det helt feil så lenge vi er på et anonym forum. Argumentet "da er det bare å la være å svare på tråden" blir for lite gjennomtenkt. Her skal folk ha VALGET om å svare med eller uten nick. Anonymous poster hash: 77815...06e Jeg forstår hvordan du tenker.. Men det er en frivillig funksjon man har med Forum+, og jeg valgte å benytte meg av den. Dette var en tråd der man skulle nevne positive og negative sider. Og jeg ønsket at man skulle ha muligheten til å svare ærlig uten å bli sablet ned av sinna anonyme som ikke er enig. For tro meg, det ER en mer respektfull tone i tråder der man signerer med nick Litt merkelig at en brukermoderator legger opp til at man ikke skal bruke AB-funksjonen. Skulle hatt samme regel her som på KG: "Det er ikke lov å gå på angrep på noen på bakgrunn at de skriver som anonyme brukere, eller tilegne negative personkarakteristikker til motdebattanter bare pga at de bruker funksjonen - dette regnes som personangrep" Anonymous poster hash: ee5f5...0ff
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #16 Skrevet 31. august 2015 Er det noen som faktisk betaler for å være med på forum+ ? Det er flaut nok å innrømme for seg selv at jeg er her inne. Men å at på til betale for å være her, det blir for mye... Anonymous poster hash: d7ef0...61c
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #17 Skrevet 31. august 2015 Jeg trodde det kun gjaldt tråder som er for de som betaler jeg. Når det "går utover" alle blir det helt feil så lenge vi er på et anonym forum. Argumentet "da er det bare å la være å svare på tråden" blir for lite gjennomtenkt. Her skal folk ha VALGET om å svare med eller uten nick. Anonymous poster hash: 77815...06e Kjære vene.Er dette virkelig et problem for deg? Huff. Anonymous poster hash: 98db6...a44 For meg er det ikke et reelt problem nei. Mer prinsipp. Anonymous poster hash: 77815...06e
☆☆☆ Skrevet 31. august 2015 #18 Skrevet 31. august 2015 Jeg trodde det kun gjaldt tråder som er for de som betaler jeg. Når det "går utover" alle blir det helt feil så lenge vi er på et anonym forum. Argumentet "da er det bare å la være å svare på tråden" blir for lite gjennomtenkt. Her skal folk ha VALGET om å svare med eller uten nick. Anonymous poster hash: 77815...06e Jeg forstår hvordan du tenker..Men det er en frivillig funksjon man har med Forum+, og jeg valgte å benytte meg av den. Dette var en tråd der man skulle nevne positive og negative sider. Og jeg ønsket at man skulle ha muligheten til å svare ærlig uten å bli sablet ned av sinna anonyme som ikke er enig. For tro meg, det ER en mer respektfull tone i tråder der man signerer med nick Litt merkelig at en brukermoderator legger opp til at man ikke skal bruke AB-funksjonen. Skulle hatt samme regel her som på KG: "Det er ikke lov å gå på angrep på noen på bakgrunn at de skriver som anonyme brukere, eller tilegne negative personkarakteristikker til motdebattanter bare pga at de bruker funksjonen - dette regnes som personangrep" Anonymous poster hash: ee5f5...0ff Tenke seg til, å bruke ein funksjon som forumeigar har laga. Dei har nok ikkje forestilt seg at nokon skulle finne på å bruke han. Ein må vel gå ut frå at bruk av denne funksjonen er greit, i og med at dei har brukt tid og pengar på utvikling av han?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #19 Skrevet 31. august 2015 Det at noen betaler for å være + medlemmer er det som sjokkerer meg...yikes! Finnes de altså Anonymous poster hash: 305c1...ebd
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #20 Skrevet 31. august 2015 Siden det er min tråd det diskuteres så kan jeg godt forklare grunnen, den er veldig enkel I tråder som dette kan det fort gå litt over styr, men diskusjonene går gjerne litt ryddigere for seg når man må svare med nick. Og jeg ønsket ikke at det skulle være en krangletråd, derfor valgte jeg å gjøre det sånn Hvorfor ikke bare legge tråden et annet sted enn anonymforum da? Det er vel nok av forum her på dib man ikke kan være anonym. Anonymous poster hash: 9ea02...ba2
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #21 Skrevet 31. august 2015 Jeg trodde det kun gjaldt tråder som er for de som betaler jeg. Når det "går utover" alle blir det helt feil så lenge vi er på et anonym forum. Argumentet "da er det bare å la være å svare på tråden" blir for lite gjennomtenkt. Her skal folk ha VALGET om å svare med eller uten nick. Anonymous poster hash: 77815...06e Jeg forstår hvordan du tenker..Men det er en frivillig funksjon man har med Forum+, og jeg valgte å benytte meg av den. Dette var en tråd der man skulle nevne positive og negative sider. Og jeg ønsket at man skulle ha muligheten til å svare ærlig uten å bli sablet ned av sinna anonyme som ikke er enig. For tro meg, det ER en mer respektfull tone i tråder der man signerer med nick Du vil ikke få ærlige svar på det negative om det ikke er anonymt og hvorfor kunne du ikke poste spørsmålet ditt på en side der du allerede ikke kan være anonym? Anonymous poster hash: 6dee2...192
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå