Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #1 Skrevet 30. august 2015 Føler dere at dere er i bedre form på kvelden? Og hvilken av diagnosene har dere? Anonymous poster hash: a5b64...fde
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #2 Skrevet 30. august 2015 Jeg har me og føler meg som regel I best form på kveldene.. dessverre. . Anonymous poster hash: e5362...9ed
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #3 Skrevet 30. august 2015 Jeg har sjøgrens, men symptombildet ligner veldig på fibromyalgi. Jeg har mest smerter på morgenen og kvelden. Er plaget med utmattelse/fatigue. Mister all energi. Kommer gjerne på ettermiddag og kveld. Spesielt i perioder med dårlig søvn. Anonymous poster hash: 799a0...5a8
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #4 Skrevet 30. august 2015 Kroppen fungerer bedre litt utpå kveldinga, men da må jeg legge meg. Er utslitt. Har ME Anonymous poster hash: ce70e...bbb
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #5 Skrevet 30. august 2015 Hvis jeg jobber så er det når jeg starter på jobb, ellers er det kvelder (Jobber jeg er kveldene tortur innimellom) Jeg ar fibromyalgi Anonymous poster hash: 99f3c...63a
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #6 Skrevet 30. august 2015 Jeg vet ikke hva jeg har, men mistenker noe revmatisk. Tviler på ME. Er verst på morgenen og formiddagen, best på kveldstid. På morgenen kjennes det ut som jeg er fyllesyk. Nesten som jeg er dehydrert. Har ikke søvnproblemer, men føler meg aldri uthvilt. Tung i hodet, sterk tretthetsfølelse. Sover mye. Legene finner ingenting på prøvene. Frustrerende! Anonymous poster hash: 386a5...0cb
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #7 Skrevet 30. august 2015 Jeg vet ikke hva jeg har, men mistenker noe revmatisk. Tviler på ME. Er verst på morgenen og formiddagen, best på kveldstid. På morgenen kjennes det ut som jeg er fyllesyk. Nesten som jeg er dehydrert. Har ikke søvnproblemer, men føler meg aldri uthvilt. Tung i hodet, sterk tretthetsfølelse. Sover mye. Legene finner ingenting på prøvene. Frustrerende! Anonymous poster hash: 386a5...0cb Akkurat slik jeg har det, i tillegg til å føle at jeg er syk/forkjøla, vanskelig å forklare. Alltid verst om morgenen og varierende på dagtid. Og grei på kveldstid. Merkelige greier :-( hi Anonymous poster hash: a5b64...fde
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #8 Skrevet 30. august 2015 Jeg vet ikke hva jeg har, men mistenker noe revmatisk. Tviler på ME. Er verst på morgenen og formiddagen, best på kveldstid. På morgenen kjennes det ut som jeg er fyllesyk. Nesten som jeg er dehydrert. Har ikke søvnproblemer, men føler meg aldri uthvilt. Tung i hodet, sterk tretthetsfølelse. Sover mye. Legene finner ingenting på prøvene. Frustrerende! Anonymous poster hash: 386a5...0cb Samme her. Både kiropraktor og naprapat sier jeg har fibromyalgi, fastlege, privat lege og nevrolog sier jeg har ME. Jeg har i tillegg slitasjegikt i hofter og knær, og skal nå på sykehuset til revmatolog fordi de mistenker sjøgrens og/eller bechterews, jeg sliter veldig med vonde og tørre øyne (særlig om morgenen, kjennes ut som jeg har grus i øynene), tørr munn og tørre slimhinner ellers (nedentil, og i nesa). Anonymous poster hash: e1874...042
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #9 Skrevet 30. august 2015 Jeg har mange diagnoser, både revmatiske og nevrologiske, inkludert me... Formen er like dårlig hele tiden som regel, men nettene er oftest verst. Anonymous poster hash: 77eb3...28b
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #10 Skrevet 30. august 2015 Jeg har fibromyalgi og legen mistenker sjøgrens (har tatt prøver, men ikke fått svar). Fatiguen er verst om dagen, og jeg våkner til først i 21-tida om kvelden. Smertene er også verst tidlig om dagen, så det henger nok sammen med formen generelt. Anonymous poster hash: 01937...463
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #11 Skrevet 30. august 2015 Har kronisk migrene, daglige anfall, og mistenker fibromylagi. Jeg kun anfall på formiddagen og føler meg kun i topp form på kvelden. Anonymous poster hash: d1bed...c24
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #12 Skrevet 30. august 2015 Jeg vet ikke hva jeg har, men mistenker noe revmatisk. Tviler på ME. Er verst på morgenen og formiddagen, best på kveldstid. På morgenen kjennes det ut som jeg er fyllesyk. Nesten som jeg er dehydrert. Har ikke søvnproblemer, men føler meg aldri uthvilt. Tung i hodet, sterk tretthetsfølelse. Sover mye. Legene finner ingenting på prøvene. Frustrerende! Anonymous poster hash: 386a5...0cb Akkurat slik jeg har det, i tillegg til å føle at jeg er syk/forkjøla, vanskelig å forklare. Alltid verst om morgenen og varierende på dagtid. Og grei på kveldstid. Merkelige greier :-( hi Anonymous poster hash: a5b64...fde Jeg har vært mye forkjølet siste året, men nå er det heldigvis ca tre måneder siden sist. Har ikke smerter, i alle fall ikke sterke. Men en slags brennende følelse i nakken, og merker at jeg fort får verk i ledd og muskler ved anstrengelse. Hvor lenge har du hatt dette? Jeg har hatt det litt sånn av og på i flere år, men først i år jeg har vært utmattet over lengre tid, og vært sykemeldt som følge av det... Mange rundt meg tror dette bare er psykisk, men jeg vet at det ikke er det! Jeg er deprimert ja, men hvem ville ikke vært det av å være i en sånn situasjon?!? Føler at legen har gitt meg opp, men jeg vil ha videre utredning av spesialist. Men hvor begynner man? Anonymous poster hash: 386a5...0cb
Miss Chocolate Skrevet 1. september 2015 #13 Skrevet 1. september 2015 Jeg har ME og har alltid fungert best på morgenen.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #14 Skrevet 1. september 2015 Jeg fungerer best midt på dagen og utover ettermiddagen. Anonymous poster hash: 07e28...519
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. september 2015 #15 Skrevet 1. september 2015 Det varierer, men ser vel et mønster på at jeg ofte kommer meg litt mot kvelden ja. Men så kan jeg jo også sove lenge etter at barna er gått på skolen eller etter lekser, det hjelper kanskje litt. Jeg har egentlig både ME og fibromyalgi.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #16 Skrevet 1. september 2015 ME og det blir bare verre og verre for hver time jeg er våken. Energien holder ikke til kvelden. Anonymous poster hash: 59eff...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå