Gå til innhold

Fra blond til brunette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som faktisk ser bedre ut, evt yngre ut når de går fra blondt til brunt hår? Har frisørtime på fredag og vurderer sterkt å gi slipp på det blonde;-) typen liker meg som blond, men han har aldri sett meg som brunette. Har lyst, men har ikke lyst å se kjedeligere/eldre ut;-)

Anonymous poster hash: eed0d...eab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørr om råd hos frisøren. De ser fargene dine osv... De gir beskjed om du ikke hadde passet det. Du kan jo gå for en lys brun med litt blonde striper. Trenger ikke gå alt for mørk med en gang. Jeg prøvde å bli markere sist, men jeg vil bli blond igjen neste time. Har du litt mørk hud er det kanskje finere.. Jeg er veldig lys i huden,lyse bryn osv. Synes selv jeg er finere med lysere hår. Men som sagt, spør deg litt frem 😉

Anonymous poster hash: fe85d...ab1

Skrevet

Jeg er lys i huden også, men litt mørke bryn. Tenkte ikke mørkebrunt , iallefall ikke i første omgang:-) men kledde du ikke mørkere hår? Har så lyst på noe nytt og fresht:-)

Anonymous poster hash: eed0d...eab

Skrevet

Jeg har varmt mørkebrunt hår fra naturens side. Jeg er stort sett blek, men blir relativt fort brun i sola. Dette passer meg jo, så det er ikke hudfargen det kommer an på. Jeg har dessuten veldig tynt behårede øyenbryn, men både de og øyenvippene er gråsvarte. Mørkt hår blir nok veldig hardt om man har lyse bryn og vipper. Da kreves det nok en del sminke.

Anonymous poster hash: b9ff6...6b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...