Gå til innhold

ærlig størrelse har da betydning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører jo alltid at det ikke er størrelsen det kommer Ann.på ang mannens edlere deler.

Er det virkelig noen som mener det?

Anonymous poster hash: 74cef...65e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså..

Jeg har hatt kjip sex med en med stor penis 

og utrolig deilig sex med en med middels/under middels penis (vanlig penetrering da altså)

Men vil jo tro at det har litt å si uansett. Kanskje de med mindre penis må jobbe litt mer med teknikken?

Er den virkelig knøttliten så vil jeg jo tro at det blir ganske vanskelig... 

Anonymous poster hash: 253e0...4db
Skrevet

Jeg mener det ikke, i hvert fall ikke helt. Altså, for all det, det hjelper ikke å ha en perfekt en på 18-20 cm dersom man ikke kan bruke den vettugt, men heller det enn en som har en på 10-12 cm og er flink. Han med stor kan man tross alt lære opp, men han med liten vil jo ikke få større. Det er synd å si det, men det er mye deiligere å bli fylt opp og virkelig kjenne mannen enn å lure på om han i det hele tatt er innom ;)

Anonymous poster hash: d5ee9...b51
Skrevet

Ja. Eksen min har en svær penis, men sexlivet vårt var fryktelig kjedelig og ensformig. Nye "kjæresten" har en mindre penis, men han er artig, utfordrende og ganske freaky, og jeg har aldri hatt det så godt seksuelt før. Nytter ikke med en svær tiss når man bare vil ha "inn og ut" og synes alt er ekkelt :P

Anonymous poster hash: b77d2...362

Skrevet

Haha😊

Det kommer ikke BARE an på størrelsen i hvert fall!

Jeg har vært med svært velutrustede menn, uten at sexen har vært magisk av den grunn.

Men en viss størrelse må han jo ha for at jeg skal ha utbytte av sex.

Så for meg så er det viktig at han ikke er liten, og at han er fantastisk i senga. Det er ikke bare "jo større dess bedre"...😉

Anonymous poster hash: fb479...de0

Skrevet

Den forrige mannen hadde en liten,ca 15cm. Men han var mester med tunge og fingre,eneste som fikk meg til å sprute.

Han jeg er med nå har ca 23cm,og veldig tykk han fyller meg opp. Er så mye bedre.

HI

Skrevet

Den forrige mannen hadde en liten,ca 15cm. Men han var mester med tunge og fingre,eneste som fikk meg til å sprute.

Han jeg er med nå har ca 23cm,og veldig tykk han fyller meg opp. Er så mye bedre.

HI

15 cm er ikke liten, det er faktisk på/over snittet ;)

Skrevet

HI

15 cm er ikke liten, det er faktisk på/over snittet ;)

Kanskje "heldig" jeg da. Vært med 6 stk to var ca 15 de andre ca 20..største nå og tykkeste.

Ikke den høyeste mannen da.

HI

Skrevet

HI

Jeg synes ikke 15 cm er lite.. Det fyller meg opp helt fint. Vagina er jo bare 10 cm er den ikke? Kanskje den som du var med hadde en tynnere penis? 

Skrevet

Jeg tenker jo at det går en viss grense da. 

Jeg havna en gang i seng med en som var så liten at jeg ikke merka at han putta den inn i feil hull. Da snakker vi liten da. Og det er ikke noe jeg kunne a drevet med over lengre tid, samme hvor flink han var med andre kroppsdeler...

Anonymous poster hash: 1867f...9d2
Skrevet

Ja størrelsen teller.

Anonymous poster hash: 9b1f4...579

Skrevet

Størrelsen har noe å si, hvert fall for meg..Kjæresten min har en helt gjennomsnittlig og den funker veldig bra! ;) Har vært med svære menn og det funker dårlig da det bare er vondt. Men det kjipeste var han med den lille, pittelille, saken. Jeg kjente ikke at han var inni meg en gang :P 

Anonymous poster hash: 6928f...1f9
Skrevet

Sist jeg hadde sex med, hadde liten pikk, og den ble ikke skikkelig stiv, så det ble ikke noe bra sex. Han var og litt klønete med resten. Så det funket bare ikke.

Men har og hatt sex med en med 25 cm pikk, og han trodde jo at bare fordi han har stor pikk, så var han en gud i senga. Så var jo ikke så fantastisk. Og min vagina er jo ikke 25 cm, så han måtte jo være forsiktig og.

Anonymous poster hash: b28c7...119
Skrevet

Seriøst, måler dere penisen til sexpartneren deres?

Anonymous poster hash: d47b1...dfb
Skrevet

Seriøst, måler dere penisen til sexpartneren deres?

Anonymous poster hash: d47b1...dfb

Nei det har jeg aldri gjort.

Men tror de fleste menn har målt sin egen :P Noen av mine ekser har sagt hvor stor deres var. Ellers ser man jo på øyemål om det er nærmere 10, 15 eller 20 cm....

Skrevet

HI

Jeg synes ikke 15 cm er lite.. Det fyller meg opp helt fint. Vagina er jo bare 10 cm er den ikke? Kanskje den som du var med hadde en tynnere penis?

Vagina kan strekke seg ca 5 cm under samleie.

Skrevet

Størrelse har svært lite å si for min del. Men veldig liten eller veldig stor byr selvsagt på litt utfordringer. Heller veldig liten enn veldig stor!

Jeg synes forøvrig mannen begynner å bli for stor ved ca 18-19 cm. Penisen "stanger" inni meg og er rett og slett vondt!

Mannen min sin er perfekt: Knallhard ved ereksjon og ca 13 cm, og ganske tykk 😀

Anonymous poster hash: b7850...cf1

Skrevet

Størrelsen har en del å si ja.

Datet en gang en mann med diger penis. Lang og veldig tykk. Han var håpløs i senga. Bevegde knapt på seg og kom på 20 sekunder, hver gang.

Xen min hadde helt gjennomsnittlig penis. Ca 15 cm og normalt tykk. Den var Helt perfekt. Han viste også hva han dreiv med.

Min nåværende mann har litt mindre enn xen. Ca 12 cm vil jeg anta og en del tynnere. Syns den kanskje var litt i minste laget da vi ble sammen, men ble fort vandt til den og nå er jeg mer enn fornøyd med str og sexlivet vårt.

Var også sammen med en mann som hadde penis på str med en gjennomsnittlig kvinnelig pekefinger både i lengde og tykkelse en kort periode. Det var desverre en deal breaker for min del. Stygt å si det, men personligheten hans veide rett og slett ikke opp for det. Jeg merka veldig lite til at han var inni meg, og det var få stillinger som fungerte.

Så for min del er alt fra 12 cm og oppover helt ok så lenge tykkelsen er grei.

Anonymous poster hash: 8da4c...728

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...