Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #1 Skrevet 30. august 2015 Helt uventet, som lyn fra klar himmel gjorde kjærsten min det slutt i dag... Han sier han ikke har følelser for meg,faktisk har han ikke hatt det heller. Men det er langt ifra det han har sagt og vist hele veien. Han har vist både med ord og handling at han er glad i meg, han har oppført seg som en stormforelsket fjortiss. Han har fortalt meg at han har tenkt mye på at han vil flytte sammen med meg,vi har planlagt sydentur og kjæresteturer i barnefrie helger. Han har ønsket å møte familien min,og møtt dem flere ganger... Han har sagt at han er glad i meg, han trives så godt, blir tilogmed "mobbet" av kollegaer fordi han er så forelsket... Så plutselig over natta,vil han ikke mer,og han hsr ikke følelser,og har ikke hatt det heller... Han vet ikke hvorfor han ble sammen med meg, og han driter i at jeg er fullstendig knust... Jeg hadde jo møtt drømmemannen! Jeg har aldri hatt slike følelser for noen som jeg har for han, og dette er så ufattelig vondt :-( Jeg er kvalm,svetter,gråter ustanselig, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre, føle,tenke... Det kom så brått... Ikke et ord,et signal,et hint,ingenting før dette kom helt plutselig i dag... Dette er så vondt :-( Anonymous poster hash: 366fb...fa5
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #2 Skrevet 30. august 2015 Du hadde ikke møtt drømmemannen. Han er falsk og urettferdig. du hadde en oppfattelse av han og dere som ikke stemmer. Prøv å ikke tenke på de fine tingene han har sagt. Bli sint for det han sa til deg i dag. Han har lurt deg? Sagt ting som ikke stemte? Hvorfor? Du fortjener såååå mye bedre. En dag er du glad dette skjedde. Jeg lover 💜 Anonymous poster hash: 54d3d...341
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #3 Skrevet 30. august 2015 Jeg har ingen gode råd til deg, jeg vil bare gi deg en klem! Har nettopp gått gjennom det samme selv, og er langt fra over det, men det er litt lettere! Det jeg gjorde feil er at jeg murte meg inne, jeg satt hjemme og gråt, sendte han meldinger og var skikkelig tragisk, håpet og drømte om at han skulle ombestemme seg.. Det jeg heller skulle gjort var å omgås andre, noen som visste hva jeg gikk gjennom slik at det var greit at jeg ikke var helt på topp, jeg skulle fortsatt livet mitt fremover og ikke sett bak på det jeg hadde mistet, det er jo borte uansett! Det er vondt og vanskelig med brudd, men man må bare gjennom det, og man kommer ut på den andre siden med forhåpentligvis litt mer erfaring og dermed er bedre rustet til å ev gå inn i et nytt forhold. Jeg er ikke der ennå, jeg kan ikke forestille meg å være med en annen mann, men jeg tvinger meg selv ut i verden for jeg vil ikke sitte og ha det vondt pga en dott! Anonymous poster hash: 55600...8b2
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #4 Skrevet 30. august 2015 Tusen takk for svar begge to. Dere har jo helt rett... Jeg ble bare helt tatt på senga... Det er overhodet ingenting som har tydet på dette... Vi har ikke en gang kranglet om noe... Som lyn fra klar himmel, ble det livet jeg trodde vi hadde bare borte... Det gjør så vondt :-( Hi Anonymous poster hash: 366fb...fa5
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #5 Skrevet 30. august 2015 Tusen takk for svar begge to. Dere har jo helt rett... Jeg ble bare helt tatt på senga... Det er overhodet ingenting som har tydet på dette... Vi har ikke en gang kranglet om noe... Som lyn fra klar himmel, ble det livet jeg trodde vi hadde bare borte... Det gjør så vondt :-( Hi Anonymous poster hash: 366fb...fa5 Det er skikkelig dårlig gjort av han, og attpåtil være så kald i etterkant. Det er ikke normalt. Vær glad du fant ut av hvilken person han var nå og ikke om flere år... Forstår det er sårt for deg når alt ble revet så fort vekk. Det kommer jo som et sjokk. Jeg var sammen med en som kom hjem tidlig om morgenen, sa til meg han hadde vært utro og ikke elsket meg lengre. Kvelden før satt vi sammen og koste i sofaen og så film. Jeg angrer litt på at jeg ikke snakket med en profesjonell etterpå, for det blir et stort sjokk når du ikke forventer det. Du vil ikke ende opp med en drittsekk som han. Hadde du klart å gjøre det han gjør nå mot noen? Det er skikkelig dårlig gjort. Hvis du er som meg så vil du bare ligge i sengen å gråte, klarer ikke spise og føler hele verden har forandret seg og virker gråere... Men du må prøve å leve. Ta dag for dag. Gå deg en liten tur ut hver dag og snakk med noen HVER dag. Husk at det er mange som elsket deg for akkurat den du der. Du er mer enn god nok. Du er perfekt akkurat som du er. Den drittmannen får kjenne på tapet etterhvert. Hold ut, det blir bedre. Du vil en dag se tilbake på dette og være glad det skjedde (been there). God klem til deg Anonymous poster hash: 54d3d...341
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #6 Skrevet 30. august 2015 Ja,jeg også synes det er forferdelig dårlig gjort. Desverre tror jeg nå,etter samtaler med flere,at han ikke ser på det som noe tap. Han virker plutselig kald, usympatisk og egoistisk,og da bryr han seg vel ikke om hvordan han påvirker andre vil jeg tro. Joda,er selvsagt bedre å vite nå enn senere.. Men akkurat nå er det liten trøst... Jeg vet det er en prosess jeg må igjennom... Jeg bare var overhodet ikke klar over, eller klar for dette... Han eksen din høres ikke akkurat noe ålreit ut han heller :-( Skjønner virkelig ikke åssen disse mannfolka klarer å være så tvers igjennom kalde drittsekker av noen usympatiske egoister... Jeg kunne aldri i verden ha gjort noe sånt mot noen :-( Hi Anonymous poster hash: 366fb...fa5
Gjest Gul stjerne Skrevet 30. august 2015 #7 Skrevet 30. august 2015 Mitt råd er at du må vare brutalt ærlig med deg selv. Du må innrømme for deg selv at det er slutt, du må godta det. Ingen drømming om at dere skal finne tilbake til hverandre, at han er din store kjærlighet. Du må være knallhard. Si til deg selv at det er slutt, at det er en god grunn til det og at det er til det beste. For det er til det beste, du er nå kvitt han som ville gjort livet ditt vondt. Sørg, grin, snakk deg tom, men ta aldri kontakt med denne mannen. Ikke en telefon, ikke en melding. Slett ham fra snap og face nå. Det er hardt, men den hurtigste kuren for å gå videre. Ps fy faen for en dritt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå